Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem spiller Glade Gorm?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 22:53   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem spiller Glade Gorm?

Hvem spiller Glade Gorm i Kaptein Sabeltann og jakten på Grusomme Gabriels skatt?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:43   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem spiller Glade Gorm?

Det står i rulleteksten på slutten av filmen og filmen har jeg for øyeblikket lånt bort, så jeg får ikke sjekket det. Jeg har sjekket det før (satte filmen på pause og leste, for rulleteksten går FORT. Trodde det var en jeg kjente fra før, men det var feil. KListerhjerna mi svikter nå, og jeg husker ikke hva han het.

Gammel 10-09-08, 01:13   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helge Jordal?

Gammel 10-09-08, 07:21   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Imdb sier Helge Jordal.

Gammel 10-09-08, 09:54   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Det står i rulleteksten på slutten av filmen og filmen har jeg for øyeblikket lånt bort, så jeg får ikke sjekket det. Jeg har sjekket det før (satte filmen på pause og leste, for rulleteksten går FORT. Trodde det var en jeg kjente fra før, men det var feil. KListerhjerna mi svikter nå, og jeg husker ikke hva han het.

Jeg har filmen, men bruker x-box til å se, og klarer pokker meg aldri å stoppe filmen på rett plass. :treig i avtrekkeren: Får kanskje sette meg til i dag og prøve igjen, for Helge Jordal er det iallfall ikke.

Gammel 10-09-08, 10:20   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nei Helge Jordal kan det definitivt ikke være.

Gammel 10-09-08, 11:11   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Imdb sier Helge Jordal.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Helge Jordal er det iallfall ikke.

Jeg kikka nærmere etter; det er tegnefilmen Enhjørning har funnet. Der har Helge Jordal stemmen til Glade Gorm. Får ikke opp filmen fra Dyreparken i det hele tatt.

Gammel 10-09-08, 11:36   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kikka nærmere etter; det er tegnefilmen Enhjørning har funnet. Der har Helge Jordal stemmen til Glade Gorm. Får ikke opp filmen fra Dyreparken i det hele tatt.

Eh, tegnefilmen var det visst ja.
Sorry...

Gammel 10-09-08, 12:28   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hvem spiller Glade Gorm i Kaptein Sabeltann og jakten på Grusomme Gabriels skatt?

En østlending i alle fall.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:22   #10
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Espen Løvås står det i rulleteksten

emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:52   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Espen Løvås står det i rulleteksten

Jaa, han er det! Så søt han var uten skjegg, da.

Gammel 13-09-08, 20:04   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:ser på filmen nå:

Jeg husket at noen skrev Helge Jordal, så jeg måtte inn og se om dere var kommet på bedre tanker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.