|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poll og nye innleggEr det hensiktsmessig at poller popper opp med uleste innlegg hver gang noen har stemt, selv om det ikke er nye innlegg der?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Poll og nye innleggJeg vet ikke om det går an å endre på dette, men noe man kan gjøre er i alle fall å sette utløpsdato når man lager en poll.
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Poll og nye innleggNoen av mine gamle poller begynte å bli dratt opp igjen hver gang det kom nye medlemmer. Og siden de var spin-off fikk de meg til å virke veldig tabloid uten trådene som "hørte til". |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Poll og nye innleggEr det noen faste som "alltid" dukker opp eller? Det betyr vel at det tabloide appelerer til folk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll og nye innlegg
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Poll og nye innleggMen, seriøst, jeg skjønner ikke behovet for å trykke på et svaralternativ i gamle poller, hvis man ikke skriver innlegg i tillegg. Har man behov for det kan man jo melde seg som medlem i forskjellig undersøkelsespanel. De sender ut spørreskjema på e-post jevnlig. |
|
|
|
![]() |
|
|