Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil og skryte av min mann

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 23:11   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil og skryte av min mann

Jeg har kjempelyst til å gå på jobbens julebord.
Jeg har snakket med mannen min om dette og vi er enige om at jeg skal pumpe meg og at vi skal øve med flaske i god tid, slik at mannen skal få en så grei kveld som mulig. Mannen har flere ganger sagt at han synes det er viktig at jeg får gått og at han mer enn gjerne tar jobben med snuppa.

Lørdag lurte han på om det kanskje ikke var på tide å øve snart, men jeg sa at vi jo har god tid. Mandag spør han litt spakt om julebordet på onsdag...

Jeg: Onsdag?

Han: Ja, er det ikke 15. da?

Jeg: Jo, men 15.12

Han:

Synes mannen er så sporty som helt selvfølgelig og på strak arm vil ta jobben med en en mnd. gammel kveldsurolig puppegal jente.

Ja, to mnd gammel også, for den saks skyld!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.