Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Reklamere på hudpleieprodukter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 11:43   #1
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Reklamere på hudpleieprodukter?

Jeg kjøpte ansiktsvask, toner og krem etter anbefaling fra ei på bodyshop. Dette er et par uker siden nå og etter daglig bruk har jeg aldri hatt så mye kviser og uren hud som nå!

Kan jeg reklamere på disse produktene?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 12:03   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Selvsagt kan du det? Hvis de ikke holder det de lover, så må man da vel kunne klage på dette, som på alt annet?

  Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 12:06   #3
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Jo, det høres jo ganske logisk ut. Men det er jo ikke produktet det er noe galt med, men det passer overhodet ikke for min hud.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:28   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jo, det høres jo ganske logisk ut. Men det er jo ikke produktet det er noe galt med, men det passer overhodet ikke for min hud.

Hvis du forklarte hvilken hud du har, og hun fant disse produktene til deg, så har du i hvert fall grunn til å klage

  Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:01   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Jeg fikk levert tilbake en foundation i et parfymeri. De skrev en slik "skademelding" til produsenten, og så fikk jeg en tilgodeseddel, og med meg prøver på ulike andre merker som jeg kunne prøve ut hjemme og se hvordan huden min taklet dem.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:14   #6
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Hun på butikken sa at jeg måtte prøve produktet litt lengere for og se om det ble bedre mtp. kviser, før jeg kunne få pengene tilbake. Hun sa også at det egentlig ikke gikk og reklamere på slike ting.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:17   #7
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jo, det høres jo ganske logisk ut. Men det er jo ikke produktet det er noe galt med, men det passer overhodet ikke for min hud.

Jeg kjøpte et produkt fra biotherm på varm anbefaling fra selgeren i parfymebutikken. Det skulle være for sart hud og hun sa at det passet perfekt for min hudtype.
Da jeg brukte kremen så svei det noe så innihampen i ansiktet, og jeg måtte vaske av kremen tvert. Var helt rødflammet etterpå.
Gikk tilbake, men da fikk jeg beskjed om at huden min måtte bli vant til det først, og hun anbefalte meg å prøve en uke til
Så naiv som jeg var så gjorde jeg det, og fikk BRANNSÅR under øynene. GIkk tilbake og ville ha nytt produkt, men da mente hun at det var huden min det var noe feil med
FIkk ikke noe erstatning....for det var visst hos meg feilen lå

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:17   #8
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Det skjer at huden blir verre først nå man bytter produkter. Bare sånn til Body Shop damens "forsvar".

Forøvrig sa hudpleieren "min", at det er noen av de mest ræva produktene som finnes. De og Nivea.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:18   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Herlighet for en behandling!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:33   #10
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Det skjer at huden blir verre først nå man bytter produkter. Bare sånn til Body Shop damens "forsvar".

Forøvrig sa hudpleieren "min", at det er noen av de mest ræva produktene som finnes. De og Nivea.

Dama på BS sa det samme, og at jeg burde vente noen uker til før jeg kom tilbake. Jeg brukte over 350 kr. på pruduktene, så forventer jo at det skal være bra, men hittil er jeg overhode ikke imponert

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:08   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Det skjer at huden blir verre først nå man bytter produkter. Bare sånn til Body Shop damens "forsvar".

Forøvrig sa hudpleieren "min", at det er noen av de mest ræva produktene som finnes. De og Nivea.

Åh ? Bruker masse Body Shop hud- og hårpleie (ikke sminke, stort sett). Fortalte din hudpleier hva som er galt med det ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 22:13   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Hudpleieren "min" anbefalte meg den typen p-piller som har forårsaket alle blodproppene for at jeg skulle få en finere hud.

Ta en telefon til Bodyshop og spør om reklamasjon, det er ofte lettere å få et ok svar enn fra noen i butikken som muligens ikke har helt oversikt over rettigheter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:57   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hudpleieren "min" anbefalte meg den typen p-piller som har forårsaket alle blodproppene for at jeg skulle få en finere hud.

Man må lide for skjønheten.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:30   #14
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Jeg brukte en Guerlain krem før, men syns den ble litt dyr og gikk på prøvejakt etter ny. Fikk prøver hist og her på mange forskjellige produkter. Ingen funket for meg. Gikk på Body Shop og fikk prøve en serie der og den var fantastisk. Funket kjempefint. Det er den rosa typen med jordbær tror jeg. Jeg har tørr og sart hud. Jeg kjøper aldri kremer til ansiktet uten å ha prøvd det en uke eller to.
Fikk du ikke en prøve produktet før du kjøpte det?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 15:19   #15
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamere på hudpleieprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Man må lide for skjønheten.



Må jo finnes en eller annen mulighet til å få tilgodelapp om ikke annet. Skikkelig dårlig service. Du blir anbefalt et produkt du ikke kan bruke, på tross av at du sikkert har forklart om dine behov osv.. Da kan de umulig mene at feilen ligger hos deg..

Nei, guri malla, STÅ PÅ KRAVA!!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no