|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaMed fare for å plumpe i OTH- og buggissalaten og resirkulering av tidligere tråder; Vi har etter en alt for lang prosess kommet frem til to sportsvognvalg: Quinny og Teutonia (ikke valgt konkrete modeller enda...) og håper på litt inspill videre!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 hjuling/sportsvogn Quinny vs TeutoniaVi har Teutonia spirit s3 og er superfornøyde! Den har vel alt du er ute etter tror jeg. Er ikke håndbrems på vår 07-modell, men det tror jeg det er på de nye 08-modellene.
![]() |
![]() |
#3 |
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: 3 hjuling/sportsvogn Quinny vs TeutoniaTeutonia helt klart. Vært i samme situasjon, hvilken vogn etc, testet begge samt snakket med kjente, og konklusjonen ble Teutonia sin. En av grunnene var størrelsen når den ble pakket sammen i bilen, samt selve plassen inne i vognen. Lykke til... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaVi har vært veldig fornøyd med vår Quinny Freestyle 3XL Comfort.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaVi hadde Teutonia Spirit s3 og var knallfornøyde, helt til knerten i en alder av 9 mnd lå med hodet oppi kalesjen da han skulle sove = s3 var for kort i ryggen for knerten, desverre.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaDu kan ha en hvilken som helst vogn - til og med eldgammelt Carenahelvete så lenge du styrer unna Quinny Freestyle 3XL Comfort. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaQuinnyvogna veier et tonn, og det har vært mye negativ omtale om den gjennom tidene har jeg fått med meg. :gammelt vognomanimedlem fra NM: Jeg ville styrt unna.
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaTeutoniaen er ikke så bred ved hjulene som Quinnien, så den går gjennom "normale" kasser (butikk eller andre trange persongjennomganger). Jeg syns også at sittedelen virker litt trang inni for å være en såpass bred vogn.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaSiden den må være vendbar - vel - jeg hadde heller kjøpt ei romslig vanlig sportsvogn, og byttet over til sjefsvogna over alle vogner når h*n ble stor nok til å sitte fra deg - Babyjogger City Elite. Eller - jeg hadde kjøpt buggis, men det vil jo ikke du ha. |
![]() |
![]() |
#10 |
Overdriver
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaTusen takk for svar!
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaJeg synes det er veldig greit med håndbrems om man går mye i bakker. Det er veldig greit på vinterstid, da får man litt hjelp til å holde igjen vogna.
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaAlle 08-modellene til Teutonia har håndbrems. Ellers vil jeg slå et slag for S3 siden det er den jeg har selv.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaJeg synes ikke s3-en er kort i ryggen. Mathias er lang for alderen, og er nå hele 90 cm lang som 20-mnd. Han har ikke noe problem med å sove i vognen. (mulig den blir for kort når han er 3 år, det har jeg ikke fått testet enda.
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. TeutoniaSom jeg ser det står det da mellom to vogner. Teutonia spirit s3 eller quinny freestyle 3xl comfort (veldig så kompilserte navn de skal ha
![]() |
#15 |
Overdriver
![]() Sv: 3-hjuling/sportsvogn, Quinny vs. Teutonia
![]() |
Emneord |
3-hjuling, barnevogn, quinny, s3, teutonia, vogndilla, vognoman |
|
|