Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp, nå må jeg til frisøren. Trenger tips til ny frisyre :)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 22:10   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, nå må jeg til frisøren. Trenger tips til ny frisyre :)

Nå har jeg nedprioritert håret mitt siden i høst, og det begynner å synes. Jeg har selvsagt stusset tuppene, men ellers er det dårlig stilt.
Hårfargen er ubestemmelig. Noen ganger ser den nesten rødlig ut som på bildet her, andre ganger er den helt lys blond. Jeg er vel kommunefarget i bunn, som blir ganske solbleket om sommeren.

Tar bortimot aldri bilder av meg selv, men det har visst søsteren min gjort. Her er jeg sløret i blikket etter Foo Fighters-konserten på NW.

Så, hva bør jeg gjøre??? Trenger tips til både hårfarge/striper og frisyre Jeg vurderer pannelugg, har hatt det før, med hell. De eneste kravene jeg har er at det skal være noenlunde enkelt å style om morgenen, men jeg dusjer håret hver dag, så det er ikke noe voldsomt problem. Jeg er ganske tynn og kantete i fjeset, så en frisyre som kan myke opp trekkene mine og fremheve det feminine er topp!

Tusen takk for svar (Ikke quote.)

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.