|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Nå synes jeg det topper seg litt med farsen rundt nytt barneombud - hvor vanskelig kan det være å ansette en person i staten? |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Prosessen er direkte pinlig blitt. Hvorfor i all verden blir en søker som er seks uker for sent ute i det hele tatt vurdert?
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Vel, for så si det slik: Da jeg fikk min første jobb i kommunen, som en helt enkel konsulent; tok ansettelsesprosessen 6 måneder.
![]() |
#6 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Selve prosedyrene og rutinene og reglene finnes jo. Det er bare det at noen har følt seg hevet over disse, og forsøkt (atter en gang) å rekruttere egne venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Jeg lurer på hva som er så galt med Reidar Hjermann, siden de gjør slike krumspring for å bli kvitt ham.
![]() |
#8 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?
Det er jo åpenbart. Han har jo kritisert REGJERINGEN! Klart de må kvitte seg med han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?
Ja, det var vel mitt inntrykk også, at det var den eneste "gode" grunnen.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Jeg synes vi skal starte en underskriftskampanje for å få Trond-Viggo tilbake i jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor vanskelig kan det være å ansette en person?Nå har de visst bestemt seg, Reidar Hjermann it is;
![]() |
|
|