Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

VIP meg her og VIP meg der!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 10:56   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

VIP meg her og VIP meg der!!

Sånn, da fikk jeg i alle fall begynt tråden med å vise hva jeg føler. I alle fall siden vi ikke har en myrdesmiley her inne.

Jeg var på Chess i Oslo Spektrum i går. Musikaler er ikke min greie, men firmaet spanderte, så jeg tenkte at jeg burde være med for syns skyld. So far, so good …

Vi satt oppe i tribunene like ved et "inngjerdet" VIP-felt. Det var bare en liten midtgang mellom meg og folka i VIP-feltet. De hadde et eget bakrom med en liten bar, så de gikk hele tiden fram og tilbake og hentet seg øl, snakket høyt og lo masse og støyende. Til slutt ble det så distraherende at jeg måtte gå over til dem og be om å dempe seg. Det hjalp ikke det kvidder, så da pausen begynte vurderte jeg å hente en vakt. Jeg kikket litt stygt bort på dem, og da sa en av dem med tilgjort "ædda-bædda-stemme": "Å, ødelegger vi kvelden for deg. Buhu." Jeg gikk da bort til han og sa som sant var at de burde da ta hensyn til de andre rundt seg som tross alt hadde betalt over 600 kroner for billettene. En annen fyr kom også bort og ba dem skjerpe seg. Han var også tydelig forbannet. VIP-mannens reaksjon var da (fortsatt ædda-bædda): "Å, nå ble jeg lei meg. Ja, det er jo viktig hva DERE mener". Da jeg truet med å hente en vakt, fikk jeg følgende slengt i trynet: "Har du mensen, eller?"

Til slutt kom det en annen VIP-fyr bort og sa at han skulle ta seg av dette og at vi ikke trengte bekymre oss. Så jeg hentet ikke vakta, selv om jeg sikkert burde ha gjort det. De roet seg litt i andre akt, hvis jeg da ser bort fra knusing av ølglass, høylytte rap når det var stille på scenen og banking på ruta inn til baren for å signalisere at de ville ha mer øl.

Si meg, hva får voksne mennesker til å oppføre seg slik? De fleste som blir tilsnakket slik, blir flaue og prøver å skjerpe seg, men denne gjengen brydde seg katta. Ikke virket de drita fulle heller. Og hvorfor er det greit å sette et lukket VIP-felt med egen bar mitt blant vanlige publikummere. Arrangørene må da skjønne at det kan føre bråk med seg?

Jeg er bare såååå sint. Det ødela hele kvelden for meg. Egentlig har jeg lyst til å skrive en skarp mail til arrangørene, men de bryr seg vel neppe. Er man først en "verry impårtant" person, så får vel den gemene hop seile sin egen sjø.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 10:59   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VIP meg her og VIP meg der!!

Er det mulig?? Selv fireåringen min vet da godt at slik oppfører man seg ikke.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:03   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig??

Sånn oppfører man seg bare ikke! Gud bedre hvor sint jeg hadde blitt om jeg hadde vært vitne til dette!

"Har du mensen eller" - Fy faen som jeg hadde hylt og bannet. (Eller, jeg hadde iallefall gjort det inni meg. Veldig høyt).

Du skulle grisebanket dem, Divine!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:16   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Å hjelp! Nokon toler nok ikkje å få spesialbehandling utan å bli høge på pæra... Og veldig, veldig ufine.

Ein skarp mail til arrangøren er heilt på sin plass. Og det er ikkje behov for å pynte på opplevelsen...

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:20   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville sendt en mail og sagt hva du har opplevd.

Sånn oppførsel er ikke akseptabel av voksne mennesker mener jeg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 11:31   #6
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig med de andre her - ville sagt ifra til arrangøren påen TYYYYDEEELIIIG måte
Det er jo ikke sånn man oppfører seg - er jo grunn til utkastelse spør du meg!

Gammel 10-11-06, 11:49   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fytti katta - noen mennesker er så barnslige at det er vondt!
Man oppfører seg bare ikke slik!

Gammel 10-11-06, 11:50   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Detter sier du ifra om altså. Det går jo bare ikke ann!!

Gammel 10-11-06, 11:51   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner godt du ble provosert! :shock:
Jeg hadde helt klart skrevet det krasse brevet..

Gammel 10-11-06, 11:54   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er det mulig sier jeg. Snakk om å oppføre seg så barnslig.
Åja, send en skikkelig klagemail.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:02   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, denne fyren hørtes jo virkelig ut som om han hadde mye å gjøre på en sånn type konsert.

Gammel 10-11-06, 12:04   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Fy så provoserende! Jeg hadde ikke vært tilregnelig om jeg hadde havnet i samme situasjon.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:05   #13
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriv leserinnlegg. Voksne folka burde skamme seg!

Gammel 10-11-06, 12:09   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir rett og slett irritert på at det faktisk selges alkohol på slike tilstelninger.
Hva er vitsen?

Mamma og min bror var på Fartøy Valen for noen år siden, og der ble det også solgt øl. Folk drakk seg fulle (typisk nordmenn), hoiet og var som apekatter! Det burde være alkoholforbud på slike steder!

Men uansett alkohol eller ikke, voksne mennesker som oppfører seg slik burde vært buret inne på ubestemt tid!

Gammel 10-11-06, 12:16   #15
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobbet som vakt på Oslo Spektrum for maaange år siden. Vi ble da oppdelt i forskjellige soner og alle hadde sin sone å passe på. Vi fikk alltid tydelig beskjed om å passe godt på VIP-plassene, så her ser det ut som om noen ikke har gjort jobben sin.

Det skulle være unødvendig at "gjestene" må be de på Vip-plassene om å skjerpe seg. Jeg har selv "kastet" ut folk som har blitt for plagsomme/fulle på de plassene. Her har ikke den som har blitt satt på vakt den kvelden gjort jobben sin i det hele tatt.

Synes du skulle kontakte Oslo Spektrum og fortelle om hvor ille det ble for deg og de rundt deg. Synd at noen skal ødelegge så mye for andre.

De VIP-plassene er ofte kjøpt opp av firmaer og det er derfor mye rare mennesker som ikke helt klarer å oppføre seg.

Gammel 10-11-06, 12:16   #16
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Det verste er at dette skjer hver gang jeg er på en konsert! Det er sååå irriterendes. Uinteresserte mennesker burde heller satt seg på en pub og gitt billettene sine til noen som hadde lyst til å høre på musikken/se showet!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:31   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde blitt steik forbanna! Å få slengt noe sånt i trynet?
Nehei!

Gammel 10-11-06, 14:37   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Makan til tullinger!! Det var vel første gangen de satt på VIP plasser og syntes sikkert det var fryktelig stas, stakkars.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:47   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Skriv leserinnlegg. Voksne folka burde skamme seg!

Signeres

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:08   #20
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Er det mulig!
Skriv eit brev og klag til arrangørane. Slikt skal det ikkje vere!

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.