Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pakke bagen og dra!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 14:44   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Pakke bagen og dra!

Ja, da var det bare pakking som gjensto, før jeg er reiseklar. I morgen tidlig setter jeg og min datter oss på toget, og turen går til Oslo. Vi skal innlosjere oss på hotell ikke langt fra Sentralbanestasjonen. Datteren gleder seg vilt og det gjør visst venninnen hennes, som også skal være med. Jeg må si jeg gruer meg litt, for fjortisjentene er veldig glade i shopping, noe jeg slettes ikke er, så jeg får finne med en fin plass og sette med ned mens de får tilfredsstilt shoppelysten sin.

Onsdag er jo den store dagen da, det er jo onsdagen vi reiser dit for! Vi skal jo på konsert! Bon Jovi Gleder meg veldig til det, og det gjør visst jentene også. De hadde veldig lyst å stille seg i kø klokken 1300, noe JEG slettes ikke skal. Men skal treffe noen på hotellet ved Ullevål, slik at jeg kan være der noen timer før jeg rusler ned. Håper på fint vær, men utsiktene er visst ikke noe særlig. Bare det ikke regner...

Torsdag hadde vi planer om å dra til Tusenfryd, men med de værutsiktene, så tror jeg kanskje de planene skrinlegges. Det blir vel for meg å finne et sted å plassere rompa noen timer, mens jentene saumfarer Oslo City. Toget hjem igjen går klokken 16, og da håper jeg vi reiser derfra med et smil om munnen, og håper vi har hatt det akkurat så artig og koselig som planen har vært at det skal bli!

Gammel 16-06-08, 14:48   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pakke bagen og dra!

God tur, håper været blir fint!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 14:50   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det høres jo kjempekoselig ut! Shoppingen også.
Håper dere får en kjempetur og at konserten blir en flott og regnfri opplevelse.

Gammel 16-06-08, 15:01   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Så koselig da. Håper dere får en fin tur.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 15:07   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

JDet blir vel for meg å finne et sted å plassere rompa noen timer, mens jentene saumfarer Oslo City.

Om jeg ikke husker helt feil, skal det faktisk finnes en internettkafé på Oslo City.

God tur, jeg skulle så vanvittig gjerne vært på den konserten jeg også.
Dere får en utrolig opplevelse, for Bon Jovi er et av de største livebandene som finnes.

Gammel 16-06-08, 15:11   #6
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Om jeg ikke husker helt feil, skal det faktisk finnes en internettkafé på Oslo City.

Internettkafé ja! Det hørtes ut som en god plan!

Gammel 16-06-08, 15:15   #7
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Høres fint ut for jentene... men Oslos city... jeg ville funnet et bedre sted. Selv liker jeg Bogstadveien.

Gammel 16-06-08, 16:02   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Håper dere får en strålende tur.
Bon Jovi konsert kunne jammen jeg tenkt meg å gå på også.

Gammel 16-06-08, 17:21   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Høres fint ut for jentene... men Oslos city... jeg ville funnet et bedre sted. Selv liker jeg Bogstadveien.

Det var vel for at det er et egnet sted om det regner. Dessuten er det nære togstasjonen, der vi setter fra oss bagasjen vår.

Gammel 16-06-08, 17:40   #10
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Høres ut som en super tur, kos dere!

Jeg vil også på Bon Jovi.

Gammel 16-06-08, 17:59   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha en fin tur.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:11   #12
Kneazle
Passiv

Standard

God tur! Håper du også får kost deg litt, da! Café Bacchus på kirkeristen (Domkirken) er et fint sted å slappe av med en god bok, deilig kaffe og fantastiske kaker. Og nærme Oslo City.

Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:34   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

God tur! Håper du også får kost deg litt, da! Café Bacchus på kirkeristen (Domkirken) er et fint sted å slappe av med en god bok, deilig kaffe og fantastiske kaker. Og nærme Oslo City.

Ja, Bacchus anbefales varmt! Ta gjerne med deg kaffekoppen og ta turen opp vindeltrappa for å sitte der helt oppunder taket...

Gammel 16-06-08, 19:46   #14
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

God tur - dere får det nok strålende.

Gammel 16-06-08, 20:01   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kos dere!

Gammel 16-06-08, 20:17   #16
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Høres herlig ut!

Håper at dere får flotte og minnerike timer! God tur!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.