|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radNår er det OK å gi opp? Jeg har et par Ecco ballerinasko som jeg kjøpte våren for 3 år siden. De gir meg fortsatt gnagsår, særlig på starten av sesongen. Men nå synes jeg det begynner å bli nok. Jeg går jo med 3 plastre på hver fot halve sommeren. Er det ikke på tide at jeg får meg et par nye sommersko?
![]() |
#4 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på rad
Eg ville kanskje etter kvart vurdert konklusjonen at desse skoa ikkje passa til foten din, ja...
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radJe, du har lov til å gi opp nå! Gnangsår er vondt og det er god nok grunn.
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radDisse her så jo både fine og behagelige ut:
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på rad*he* *he* Sikkert samme føtter som meg. Jeg også kjøpte ecco sko og fikk gnagsår så det sang, men jeg kunne jo ikke kaste de må vite! De var jo så dyre. Og det var god kvalitet på de, jeg som vanligvis herper ett par sko i løpet av sommeren hadde jo disse i årtider.
![]() |
#8 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radJeg hadde nok gitt opp for 4 sesonger siden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radKjøp nye sko. Ecco har aldri passet meg, men så har jeg litt rare føtter også |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gnagsår av sommerskoene 4. sesong på radJeg har 2 par Diesel ballerinasko.Kjøpte de i fjor sommer og de er like fine og ikke minst gode å gå i.Har aldri fått gnagsår av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|