Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bytte nick?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 18:41   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bytte nick?

Jeg ble spurt pent om jeg kunne bytte nick siden jeg og vicky79 har nesten det samme, men hvordan gjør jeg det?

I samme slengen lurer jeg på om noen har forslag til nytt nick. Er helt blank...

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 18:52   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Bytte nick?

Du sender bare PM til en administrator som bytter nick for deg. Hva vil du bytte til?

Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 19:03   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte nick?

LItt vanskelig å komme med nick uten at du har noen vage ønsker om "type" nick iallefall!

Du kan jo se om du finner et fint bilde du kan bruke til avatar og så finner du et nick som funker til det...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.