|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?Jeg skal ha syforening, og jeg har karakter null i matlaging. Tenkte jeg skulle lage pizza. Halve med kjøttdeig og løk og halve med pepperoni og ananas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?Til en stor pizza. Blandes i rekkefølgen under:
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?Til langpanne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?Oppi deigen kan man putte raspet løk, hvitløk (går også fint med hvitløkspulver), oregano og tomat.. Og bytt ut inntil en 3del av melet med f eks grovmalt rugmel.. Dette synes jeg gir litt piff til smaksopplevelsen iallfall...
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?Hvis du har godt tid er denne uslåelig - blir tynn og sprø, nok til en langpanne
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har oppskrift på en GOD pizzadeig?5dl hvetemel eller speltmel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|