Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

De med generøs byste

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 18:41   #1
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

De med generøs byste

De som har generøs byste, kan de ha på sånn her kjole? Eller altså, kan jeg ha på sånn kjole?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 18:53   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De med generøs byste

Generøs byste - herlig uttrykk.

Ja, den kan du bruke.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 19:30   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De med generøs byste

Ja absolutt. Fint med generøs byste. Jeg føler at jeg har litt flabby armer men jeg har også lyst på!! Hvit er jeg og :surmule:

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:58   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De med generøs byste

jeg trives ikke uten en god BH med stropper over skuldrene, så jeg hadde ikke følt meg vel...
Men hvis du liker BH'er uten brede skulderstopper, eller ikke har hengepupper er den fin. Har ingen kjoler med bare skuldre jeg

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 20:59   #5
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: De med generøs byste

De med generøs byste kan absolutt bruke denne. Bare se til at "krepp" delen går rundt hele puppen, lik at du får en fasong. Stopper den midt på puppen ser man stor ut rundt midjen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:07   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

jeg trives ikke uten en god BH med stropper over skuldrene, så jeg hadde ikke følt meg vel...
Men hvis du liker BH'er uten brede skulderstopper, eller ikke har hengepupper er den fin. Har ingen kjoler med bare skuldre jeg

Jeg kan absolutt ikke gå uten bh, og så langt ut i alfabetet har jeg ikke funnet sånne usynlige stropper. Stroppeløs er uaktuelt. Må i så fall satse på en diskret matchende farge på de brede stroppene. Er det ulovlig?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:33   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg kan absolutt ikke gå uten bh, og så langt ut i alfabetet har jeg ikke funnet sånne usynlige stropper. Stroppeløs er uaktuelt. Må i så fall satse på en diskret matchende farge på de brede stroppene. Er det ulovlig?

Det er vel ikke ulovlig, men jeg synes ikke det er fint. Kjolen mister sjarmen og det søte utrykket da...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:43   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Generøs byste. Deler man villig ut da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:47   #9
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Generøs byste. Deler man villig ut da?

Det heter raus. Har jeg hørt.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 21:51   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Raus tror jeg man kan være uten generøs byste. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:11   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.329
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

De med generøs byste kan absolutt bruke denne. Bare se til at "krepp" delen går rundt hele puppen, lik at du får en fasong. Stopper den midt på puppen ser man stor ut rundt midjen.

fasong? hva er det? fasongen på puppene mine er vel dråpeforma...
Ser ikke for meg at jeg kan forme puppene så mye..hehe...
(følte meg litt truffet da jeg leste noe fra barnemunn (her muligens?) om et barn som hadde sagt til mammaen at det så ut som puppene smeltet....)

Men Søster, kanskje med en BH med stropper i hudfarge? Vises ikke så lett.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:35   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Jeg har en lignende i rosa, og kreppebiten dekker til og med bysten min, så jeg slipper den fra-midten-av-puppene-og-ut-looken.
Men jeg synes det blir veldig mye pupper utav det jeg da Fordi denne kreppen sitter så veldig etter...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:45   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg har en lignende i rosa, og kreppebiten dekker til og med bysten min, så jeg slipper den fra-midten-av-puppene-og-ut-looken.
Men jeg synes det blir veldig mye pupper utav det jeg da Fordi denne kreppen sitter så veldig etter...

Jeg tenker mer at kreppen og mønsteret bråker såpass mye at man ikke ser bysten så lett?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:47   #14
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: De med generøs byste

Jeg ville ikke gått med den, fordi jeg ikke har noen bh-er som passer under. Jeg regner med at i tillegg til at stroppene er alt for brede, så tipper jeg at det er vanskelig å finne en stor bh som ikke stikker over kanten på kjolen.

I tillegg syns jeg ofte at den type topper blir kortere foran enn bak ettersom puppene drar så mye. Med det mener jeg at området med strikk går lenger ned på ryggen enn det gjør foran. Og det ser merkelig ut.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:49   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De med generøs byste

Du får prøve den, ta bilde, og legge ut her

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:51   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg tenker mer at kreppen og mønsteret bråker såpass mye at man ikke ser bysten så lett?

Med min generøse E-byste er det aldri noe problem

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:56   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.110
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Jeg kan ikke gå i sånne kjoler, men jeg ser andre med "generøs byste" som får det til. Jeg må ha bh under, og de går ofte for langt opp før den ordentlige stroppen begynner til at jeg kan gå med slikt.

Dette vet dere sikkert allerede, men for oss med generøs byste er v-skjæring ofte penest.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 23:15   #18
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: De med generøs byste

Dette er en type kjole jeg føler gjør puppene større, både på grunn av fasongen og kreppen. Så selv om jeg synes kjolene er kjempesøte, unngår jeg dem, også etter brystreduksjonen.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 23:17   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

:ut for å kjøpe kjole:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 23:39   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De med generøs byste

Jeg skygger også sånne kjoler, for å være ærlig. Dolly DD holder seg til v-hals.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no