|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Brystkreftforsikring fra Ellos?Fikk en telefon i går. Han sa han ringte fra Ellos og de ville tilby kundene sine brystkreftforsikring. Jeg sa jeg ikke var interessert og la på, men tenkte litt på dette etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?Jeg fikk også telefon, og slang på røret. Jeg er reservert mot telefonsalg, og ferdig med den. Vil Ellos så veldig gjerne tilby meg denne forsikringen, så kan de sende brev eller mail.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?Jeg har også fått den telefonen, i tillegg har jeg fått en infofolder om det i posten. Jeg har bedt om å få noen dager til å se om jeg finner igjen folderen, og kan sette meg litt bedre inn i det, men det er i hvertfall Ellos, LaRedoute og Josefssons sine kunder som har fått tilbud om dette, og de kaller seg vel Redcat(s) tror jeg. Forsikringen heter "Hun&Han" (mener jeg), og var en kreftforsikring generellt? (nå husker jeg ikke helt, men orker ikke å lete etter folderen akkurat nå)
![]() |
#4 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?Jeg har livsforsikring. Den dekker også sykdom. I Tull og tøys med egen brystkreftforsikring mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?Jeg også fikk den telefonen. Menhar ikke tegnet forsikring.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?Jeg er sær, og tar ikke telefonen om det ser ut til å være en telefonselger |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
--
|
![]() Sv: Brystkreftforsikring fra Ellos?
Jeg er sær jeg og, men dette var på mobilen og der ringer det aldri selgere. Inntil nå da, siden jeg har oppgitt mobilnummeret mitt på Ellos for å motta pakkevarsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|