|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
10-04-08, 22:48 | #1 |
Har fått viljen sin
|
To spørsmål om Medela symphony pumpeI bruksanvisningen på Medela-pumpen jeg har dratt hjem i dag står det at delene ikke skal i mikrobølgeovn. Altså, tegning av mikrobølgeovn med kryss over. Betyr det at den ikke kan steriliseres i mikrobølgesterilisator heller? Det dreier seg om en flaske i myk plastikk og munnstykke med tilhørende deler. |
10-04-08, 22:52 | #2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeHar du dobbeltpumpe? Jeg hadde i alle fall aldri delen i mikro den gangen jeg brukte den, nettopp pga. det symbolet med kryss over. Du kan jo teste, jeg har et dobbelt pumpesett med flasker og munnstykker du kan få rimelig i tilfelle. Jeg kokte de delene i kjele. |
10-04-08, 22:53 | #3 |
Øyboer
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeHmm. Jeg steriliserte min medela swing i mikroen. |
10-04-08, 22:58 | #5 |
Har fått viljen sin
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpe
Jeg vet ikke hva som er vanlige flasker fra Medela jeg men den ser litt ut som en forstørret dukkeflaske, og er av myk plast. Har enkeltpumpe (men man kan koble på en til ser jeg). Vegrer for å koke noe som helst, i frykt for å glemme hele prosjektet og brenne ned kjøkkenet. |
10-04-08, 23:00 | #7 |
Øyboer
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeså lenge den er myk tror jeg ikke de smelter. Men er du villig til å prøve? |
10-04-08, 23:01 | #8 |
Har fått viljen sin
|
Som ikke går i mikrosterilisator altså? Blir det varmere i mikro? Jeg skjønner jo at man ikke kan varme melk i dem i mikro, men sterilisering blir vel noe annet? |
10-04-08, 23:03 | #9 |
Har fått viljen sin
|
Nei jeg er ikke villig til å prøve - i allefall ikke nå. Da får jeg heller sette mannen på kokeprosjektet. Babyshop hadde ikke løse slike flasker, da måtte jeg kjøpe hele settet til enda en pumpe. Er det vanlig? |
10-04-08, 23:05 | #11 |
Har fått viljen sin
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpe |
10-04-08, 23:08 | #12 |
Øyboer
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpejeg tror alle delene til medela passer på alle medela pumper. Men jeg kan ikke love noe siden jeg bare har hatt Swing selv. Men pumpedelen ser helt lik ut, bare motoren som ser anderledes ut. |
10-04-08, 23:13 | #14 |
Øyboer
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpefra medela sine sider (klikket inn på norge) |
10-04-08, 23:16 | #16 |
Øyboer
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJa, de har vist tatt over for Alliance som er de som fører medela i Norge. |
10-04-08, 23:25 | #18 |
Ute på tur
|
Sv: To spørsmål om Medela symphony pumpeJeg hadde Symphony og Mini electric sist og der gikk delene om hverandre. Jeg brukte aldri micro, for det hadde vi ikke da. Så da måtte alt kokes. Og det var egentlig mindre styr enn hva man kunne tro. Jeg kjøpte flere slike pumpesett (flaske, slanger og bryststykker) for å slippe å vaske hele tiden, men jeg fant aldri bare flaskene.
10-04-08, 23:33 | #19 |
Står på egne ben
|
Jeg har et veldig lite brukt sett stående, som jeg ikke trenger lenger. |
|
|