|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Vi får besøk til helgen av et par venninner av eldstejenta og de har et ønske om pizza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du dele din beste Pizza oppskrift?22225555 :deler:
![]() |
#3 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du dele din beste Pizza oppskrift?Peppes pizzabunn! Den er den den beste bunnen jeg har smakt. Også kjører jeg standard kjøttdeig og ost oppå jeg da.
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Vil du dele din beste Pizza oppskrift?Jeg har begynt å lage pizza deigen med kulsyrevann i deigen. Den blir fantastisk god. Var litt skeptisk men hadde en flaske liggende. Nå kommer jeg nok alltid til å lage bunnen med det. Funker både på hjemmelaget og pakkepizza deig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Skal me sjå: denne gir en god og stor pizza med tykk bunn - fyller altså opp en langpanne. (jeg er ingen grov-mel-lett-produkter-helse-fantast |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
X First Lady
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Kullsyrevann? Hva er forskjellen på det og vann? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Jeg pleier bare å lage en vanlig gjærdeig og kjevle tyyyynt, men i påsken prøvde jeg Peppes pizzabunn, og den var faktisk god.
![]() |
#8 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Tacopizza blir garantert en vinner i ungt miljø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Har ikke peiling på hva den gjør med bunnen uten at den blir utrolig god! Må være kulsyren eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Bunn av grovbakst eller halvt om halvt med sammalt og fin hvete, og en slant olje. Kjevles tynt ut og forstekes et par minutter under grillen på sterk varme.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 03-04-08 kl 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Vi pleier å lage alt fra bunnen av. Det tar tid, men blir SÅÅÅ godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Jeg pleier å lage enmannspizza etter oppskrift til Lars Barmen. De skal forstekes, og blir som italienske pizzabunner.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Halvparten sammalt hvete synes jeg for min del gjør deigen bedre en bare fint hvetemel.
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Her er min favoritt. Den gir ganske tykk bunn som blir sprø når jeg setter på undervarme og varmluft i ovnen.
![]() |
#15 |
X First Lady
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Tusen takk for gode tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Ble bra, tipper jeg.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Jeg kjøper bunnmiks, men dette gjør jeg med fyllet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du dele din beste pizzaoppskrift?Høres godt ut, Nelle |
![]() |
![]() |
![]() |
|