Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Smileyer i e-poster

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 09:54   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Smileyer i e-poster

Hvordan får man til å lage et smilefjes i en epost? Altså ikke bare tegn: :-)

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 09:59   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smilyes i eposter

Skriver først som innlegg her, forhåndsviser og så kopierer?

Gammel 28-03-08, 10:00   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klipp og lim, ja.
Evt. så må du lagre smilene, og så sett dem inn i e-posten.
Alternativ 1. er enklere.

Gammel 28-03-08, 10:01   #4
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg lagrer smilier på pcen. Så setter jeg dem inn som bilder. IKKE som vedlegg.

Gammel 28-03-08, 11:05   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for svar, men det er ikke en sånn farget smiley jeg mener.
En sånn liten, rund sort en. Lages med en eller annen kode.

You see?

( Jeg prøver kopiere en over her for å vise, men det blir bare en J ?)

Gammel 28-03-08, 11:06   #6
Nå også i farger

Standard

Og da fant jeg det ut tror jeg.

Ctr + j

Gammel 28-03-08, 11:39   #7
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, altså om du har Word som e-posteditor, så vil vel :) bli til et smilefjes (svart). Men det er ikke alle mottakere som får lese det som smilefjes, det blir fort en J hos mottaker også. Når jeg leser jobbmail på mobilen er smilefjesene J-er.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 12:03   #8
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smileyer i e-poster

Incredimail har massevis av smilyer og animasjoner.

Gammel 28-03-08, 12:10   #9
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Å, altså om du har Word som e-posteditor, så vil vel :) bli til et smilefjes (svart). Men det er ikke alle mottakere som får lese det som smilefjes, det blir fort en J hos mottaker også. Når jeg leser jobbmail på mobilen er smilefjesene J-er.

Ja, det er et sånt smileyfjes jeg mener.

Men, jeg må endre teksttype for å få det til, og det gidder jeg ikke.
Finnes det ikke en eller annen type når teksten står på Arial også?

Gammel 28-03-08, 12:28   #10
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mener du at det blir smilefjes med Times New Roman, og ikke med Arial?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 16:58   #11
Nå også i farger

Standard

Nei. Måtte bruke Wendings (eller noe i den duren), og det er jo bare tegn.

Men jeg fant ut av det også. Bruker nå word i emailene og da får jeg det smilefjeset jeg vil ha.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.