|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Uavhengig om du pr dags dato ønsker flere eller ikke.
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Å få et friskt barn.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg skjønner det, Estrella, men det er ikke hva jeg spør etter.
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Muligheten til å ta ansvaret for barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg ønsker meg et barn til, og så lenge jobb og økonomi ikke setter absolutte grenser for det, så blir det nok et barn til. Etter det tror jeg plass, økonomi og svangerskapsplager setter stopp for flere barn.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Følge opp de barna jeg alledere har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Helsen til de eksisterende barna, og utsiktene til å få et barn til med samme plagene som de to første gjør at det er rimelig uaktuelt for oss å få et barn til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Inntekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg tror jeg tenker mest på at jeg/vi skal ha overskudd til å ta seg av en til i tillegg til den/de man allerede har jeg.
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Min helse. Kroppen min er ikke så god til å være gravid, og det krever mer av meg enn det jeg er villig til å gi. Hvis ikke hadde jeg nok hatt både en og to til.
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Hvis jeg forstår spørsmålet ditt riktig, er svaret for meg barnet i seg selv. Det valget har jeg jo allerede tatt da jeg ble gravid med et ikke planlagt barn nr tre.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Å ta seg av de du allerede har på en fullverdig måte. Og gode/stabile økonomiske forhold. Jeg synes det er viktig å kunne tilby det også; og litt uansvarlig å planlagt sette flere barn til verden når økonomien ikke går rundt som det er.
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Økonomi og ork til å ta seg av flere barn.
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Slik livet vårt er nå er det økonomi som gjør at det ikke er aktuelt med flere barn.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?
Der er jeg og.
![]() |
#18 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg ønsker meg ikke flere barn nå, og det er først og fremst fordi jeg vil ha tid og overskudd til de barna jeg har, samtidig som jeg får meg litt utdannelse og forhåpentligvis en interessant jobb senere. Jeg har ingen høyere utdannelse.
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?Jeg tror at det er en blanding av barnet i seg selv, og evnen til å ta seg godt nok av behovene til barna som er viktigst for meg. Sånn ut i fra hva min/vår målestokk på "godt nok" er. Jeg har høyskoleutdanning.
![]() |
#20 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hva stiller sterkest for deg når det gjelder flere barn?
Signerer disse to jeg. Ønsket meg mange men ender opp med tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|