|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har født vaginalt og tatt KSNr 1 født vaginalt har Ad/hd, astma og atopisk eksem.
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Dere som har født vaginalt og tatt KSNr 1 er født vaginalt og frisk som en fisk og smartere enn sitt eget beste. Fødselsvekt 4,3 kg. Poden er aktiv og interessert, og har alltid vært det. Han er forutsigbar, liker å legge seg tidlig og stå (gry)tidlig opp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dere som har født vaginalt og tatt KSMin første er tatt med hastekeisersnitt, og jeg har født tre på vanlig måte etter det. Jeg kan ikke merke noen spesielle forskjeller som kan tilskrives måten de ble født på. Det vil si, forskjellene mellom de som ble født vanlig er like stor. En av dem var ørebarn, en annen hadde endel eksem/allergi og er fortsatt allergiker. Ingen av dem har vært spesielt urolig eller grinete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Dere som har født vaginalt og tatt KSSnuppa ble tatt med planlagt KS. Hun var en urolig baby, på sykehuset sa de at jeg hadde fått en sint baby. Hun sov "aldri", våknet 3-7 ganger om natta for å smatte på puppen, sov 1/2 time på dagtid. Var tidlig ute både grovmotorisk og finmotorisk. Men hun var en solstråle, med enkelte raseritubrudd innmellom frem til hun var 3 år. Ble ammet i 13 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som har født vaginalt og tatt KS
Nr1 Født vaginalt - Har vært lite syk utover det som er "normalt", men har hatt en del øreverk. Har lett atopisk eksem, tørr hud, mistenker pollenallergi. Var 3170 gr da han ble født 6 dager po. Sist redigert av Left : 16-03-08 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
|
|