|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
Se resultatene: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex? | |||
Jeg har lest ut boka og er klar | 4 | 23,53% | |
Jeg blir ferdig i løpet av uka og vil gjerne være med | 4 | 23,53% | |
Jeg blir ikke ferdig i løpet av uka | 9 | 52,94% | |
Deltakere: 17. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
31-10-06, 14:40 | #1 |
kamerat
|
Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Bare lodder mulighetene for å starte diskusjon i morgen.
31-10-06, 14:48 | #2 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Tviler på at jeg blir ferdig i løpet av uka, siden jeg fikk boka i posten i dag.
31-10-06, 15:10 | #4 |
Fortynnet
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Jeg leste den for 1-2 år siden, og hadde tenkt å lese den igjen nå. Har dessverre ikke fått tid, men jeg tror jeg husker den såpass at jeg godt kan være med. |
31-10-06, 21:07 | #5 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Her står lesinga bom stille. Har vært nødt til å prioritere andre bøker, men henger meg gjerne på etter hvert.
31-10-06, 21:11 | #6 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Lesesirkel?
31-10-06, 21:28 | #7 |
kamerat
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Mener dere at jeg må diskutere Middlesex med meg SELV i morgen? Som om jeg ikke diskuterer nok med meg selv om dagen, liksom?!
31-10-06, 22:50 | #10 |
Live and let live
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?
Jeg også er ferdig. Så helt alene blir du da ikke. |
01-11-06, 12:15 | #11 |
kamerat
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Jeg foreslår at vi drøyer det til mandag, så kan vi få med litt flere?
01-11-06, 12:21 | #12 |
Sær og kresen
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?
01-11-06, 12:57 | #13 |
Borte
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Da skal jeg gi mitt aller beste for å bli ferdig til mandag! Og nå roer jeg overtidsjobbingen så da kan jeg lese på kveldene.
01-11-06, 14:31 | #14 |
Men først, kaffe!
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Jezz Trengte litt mer tid, men nå synes jeg boka driver altså! |
01-11-06, 15:17 | #15 |
Nybegynner
Hvor: Vestlandet
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Jeg har også kjøpt boken, henger meg på hvis det er greit! |
02-11-06, 00:02 | #16 |
One of These Days
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Så flott. Jeg har leseverksted på skolen, og regner med at jeg får lest en god del der i tillegg til helgen. Har faktisk kommet meg halvveis i boka. |
04-11-06, 20:38 | #17 |
Nå da?
|
Sv: Lesesirkel: Er du klar til å begynne å diskutere Middlesex?Ah...var inne og lette etter diskusjonen av Middlesex. Ble ferdig 1.nov på vei til jobb, men har hatt så mye overtid denne uka at jeg nesten ikke har vært innom FP. Og jeg ser at jeg ikke har mistet noe, så jeg er klar på mandag. |
|
|