|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Samvær når foreldrene bor i hver sin byDet finnes jo selvsagt ingen "regler" eller fasit, men hva er deres erfaring på hyppighet av samvær når foreldrene bor på hver sin kant av landet Vestlandet / Østlandet f.eks.
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samvær når foreldrene bor i hver sin byFaren til storesøster bor ikke bare i en annen by, men i Danmark for sikkerhets skyld. Vi hadde en avtale om at han skulle ha henne hver 6. uke. Men plutselig så skar alt seg og vi måtte på familievernkontoret for å få til en avtale. Da er det slik at min eks er så utrolig smørblid og sjarmerende at hun på kontoret der mente at jeg var sær som mente at det ikke var greit at han sa fra når han skulle ha henne 10 dager før. Så da endte det med at jeg skrev under på det.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samvær når foreldrene bor i hver sin byhttp://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/R...-reiser-alene/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samvær når foreldrene bor i hver sin by
Jeg at de kan, det var bakgrunnen for spørsmålet mitt om når de begynte å fly alene.
![]() |
#6 |
kross
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Samvær når foreldrene bor i hver sin byMKs pappa bor på Østlandet, og vi bor i Bergen. MK begynte å reise alene da han var litt over fem år, og i snitt har han tatt turen over fjellene alene omtrent hver tredje-fjerde uke.
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Samvær når foreldrene bor i hver sin byE's pappa bor i Oslo og vi i Kristiansand. De treffes annahver helg. Hun er 2,5år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|