|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Etter tråden om vi liker navnet vårt...
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?6001 har mitt pikenavn som etternavn.
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 52904 som har Pikenavnet mitt som etternavn.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 16-02-08 kl 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Jeg deler etternavn med ca. 2600 mennesker. Jeg byttet ikke etternavn da jeg giftet meg, i såfall ville jeg delt etternavn med bortimot 40 000 nordmenn. Skulle noen av oss ha byttet måtte det blitt ham.
![]() |
#5 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 5045 kvinner som har mitt fornavn som første fornavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?984 har samme etternavn som meg. 135 har samme etternavn som mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 569 som har samme etternavn som meg. Det etternavnet jeg brukte før er det nå 14687 som har.
![]() |
#8 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Jeg deler mitt med 160 andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Vi er 1926 med mitt etternavn.
![]() |
#10 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 4503 som har det samme etternavnet som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?3 skriver etternavnet sitt slik som meg. (Min mor og min far i tillegg til meg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?330.
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?642 har samme etternavn som oss fem.
![]() |
#16 |
WF: BNBE
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 5644 som har mitt etternavn (jeg har to etternavn, så det er det siste). Hvis jeg søker på begge etternavnene mine er det 5 som har den kombinasjonen - meg, mamma og mine 3 søsken.
![]() |
#17 |
Står på egne ben
![]() Sv: spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?Det er 22 stykker som har samme etternavn som meg. Det er mannen min sitt etternavn jeg har tatt når vi giftet oss, og det er kun de vi kjenner i familien hans som har dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?246 har etternavnet til ungene og meg.
![]() |
Emneord |
navn |
|
|