Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende Jesus ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 23:18   #1
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sende Jesus ut?

"har du sendt Jesus ut med gutta, så du får konsentrert deg bedre"

Fikk det i innboksen min, men hva betyr det?
Er det et slagt uttrykk eller??

Skjønner ingenting jeg altså.

Gammel 29-12-07, 23:21   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende Jesus ut??

Kom det bare sånn ut av løse luften, eller står det noe mer der?

Med mindre mannen din har kallenavnet "Jesus", og du har noe du burde konsentrere deg spesielt om, så gav det ikke mye mening for meg

Gammel 29-12-07, 23:25   #3
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Kom det bare sånn ut av løse luften, eller står det noe mer der?

Med mindre mannen din har kallenavnet "Jesus", og du har noe du burde konsentrere deg spesielt om, så gav det ikke mye mening for meg

Ordrett står det:
"har du sendt Jesus ut med gutta i kveld, så du skal få konsentrert deg bedre om oppgavene. du har et analytisk sinn."

Det var snakk om iq-oppgaver i forkant. Men her må iq`en min melde pass, for jeg skjønner ingenting av dette. Tenkte kanskje at det var et kjent uttrykk "det å kaste jesus ut", men det er kanskje ikke det heller...

Aner virkelig ikke.
Tror jeg velger å ikke svare på beskjeden.
Bedre det, enn å innrømme at jeg ikke skjønte den...

Gammel 29-12-07, 23:26   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Da er vi ihvertfall to som ikke skjønner bæret

Gammel 29-12-07, 23:34   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre

Gammel 29-12-07, 23:35   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sende Jesus ut?

Jeg forsto ikke hvem du har fått mailen fra en gang jeg. Noen du kjenner?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:37   #7
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg forsto ikke hvem du har fått mailen fra en gang jeg. Noen du kjenner?

Nei, ukjent.

Gammel 29-12-07, 23:41   #8
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I alle dager..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:42   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her inne, eller på privatmail?

Gammel 29-12-07, 23:53   #10
Mitzya
Siste nytt!

Mitzya sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her inne, eller på privatmail?

Fikk det på mail, etter å ha sett på en iq-oppgave online.

Er det pos. ment tro...

Gammel 30-12-07, 13:14   #11
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Det eneste jeg kan tenke meg dette kan brukes til er i overført betydning.

Men jeg vet ikke om det passer i din sammenheng.

Jeg har hørt noen si at voksne, hjemeboende gutter kan sammenlignes med Jesus. De bor hjemme hos mor til de er 30 og gjør stort sett ingen verdens ting, i alle fall ingenting som vi hører om.
Slik var det med Jesus også. Ganske anonym før han i 30-årsalderen begynte å gjøre bemerkelsesverdige ting......Før det vet vi ingenting om ham.

Mulig Maria hadde problemer med å få sendt han ut med "gutta". Hvem vet?

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.