Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er første gang at juletreet har gått overende, hunder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-07, 21:55   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er første gang at juletreet har gått overende, hunder

Slik så det ut da vi kom hjem i kveld.

Jeg tør ikke tenke på hvem som veltet det tunge furubordet og fikk det over seg.Klaffen var ute, så jeg renger med noen ha sittet på den. En del juletrepynt ble knust, men det er jo ikke dommedag. Stjerna gikk også.
Den flotte blomsteroppsatsen min.

En liten gutt som ikke fikk lov å røre seg pga. av alle glassbitene.

Så ble det jul igjen.

Sist redigert av kisha : 26-12-07 kl 22:33.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 21:57   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er første gang at juletreet har gått over ende , hunder

Uff da, godt at ingen kom til skade.Men du fikk raskt julen på plass igjen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 21:59   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser ut som om hundene har hatt fest mens dere var borte... Godt at ingen skadet seg!

Gammel 26-12-07, 21:59   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er første gang at juletreet har gått over ende, hunder

Holy, jeg hadde klikket i vinkel. Garantert.

Gammel 26-12-07, 22:00   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Såpass !
Fytti rakkern, godt det ikke gikk verre.
Hadde juletreet veltet her, med allt vannet i foten hadde vel min kjære fått infarkt pga vannsøl på parketten

Gammel 26-12-07, 22:02   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vi lo fakstisk godt, ingen var skadet. Treet er kunstig, så det ble ikke noe vannsøl.

Gammel 26-12-07, 22:05   #7
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje de lette etter familien sin som var bortevekk?

Eller så ville de rydde opp før dere kom hjem. Noen hadde nemlig tatt med seg ett tre inn og spredd rundt seg med masse rart "julerot".

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:07   #8
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

En av dem pleier å sitte på bordet å se ut vinduet for å se om vi kommer. Det spørs om hun tør det flere ganger.

Gammel 26-12-07, 22:09   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Hahaha!

Selv har vi ei katte som synes juletreet er veldig interessant, men jeg tror ikke hun er i stand til å rive det helt ned da. Det holder med at hun river ned ei og annen kule.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:10   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

huff ja, vart litt skræmt no

Hunder er herlige! Men skjønner VELDIG godt at dere ikke synes dette var det skjønneste de kunne ha gjort nå i julen altså!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:18   #11
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Haha, jeg tror jeg hadde blitt sånn passe sur hadde jeg kommet hjem til noe slikt ja. Men virket som om dere fikk ryddet fort opp i det da

De dyra, de er rare de. Men gode også, avogtil iallfall

Gammel 26-12-07, 22:19   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Slik så juletreet vårt ut hver morgen i fjor. Katter er gøy, du.

Men i år har de faktisk ikke brydd seg om det. :bank i bordet:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:32   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He,he, for et syn det må ha vært..

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:35   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff. Godt dere fikk ryddet opp kjapt og greit.

Gammel 27-12-07, 01:22   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er første gang at juletreet har gått overende, hunder

Når katten er borte, danser musene på bordet

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 01:28   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde blitt dritsur. Men så har jeg ikke hunder heller.

Gammel 27-12-07, 01:45   #17
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Holy, jeg hadde klikket i vinkel. Garantert.

Samme her. Jeg hadde sikkert laget hundepølser.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 01:49   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En av dem pleier å sitte på bordet

Om jeg ikke skulle ha noen andre argumenter, så er i alle fall det nok til å vite at jeg ikke ønsker hund i huset. Jeg utstår ikke at folk har bena på bordet en gang.

Jeg er for øvrig imponert over hvor bra treet så ut etter gjenreisningen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 08:00   #19
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Når menneskene er borte danser hundene på bordet.

Huffamei...Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde kommet hjem til noe såmt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 08:26   #20
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ojsann. Jeg hadde blitt ganske forbanna, tror jeg. Og hundene hadde ikke skjønt en dritt.
Vi har den ene i bur, den yngste, om vi ikke er hjemme.
Han andre er for lat til sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.