Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp, frustrerte fruer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 23:55   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, frustrerte fruer

Jeg ser på sesong 3 på dvd nå. Det er noe kluss med dvden så jeg måtte hoppe over et par episoder. Hva har skjedd med babyen til gabby og carlos? Sist jeg så var hushjelpen høygravid, og nå er det ikke noe snakk om hverken hun eller babyen? :hadde gledet meg til baby jo:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 01:03   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Hjelp, frustrerte fruer

Såvidt jeg husker kom faren til babyen inn i bildet og forlangte farskapet. Gaby stjal vel babyen på sitt selvsentrerte vis (mulig hun betalte penger for den) men mistet den til slutt likevel. Husker ikke så godt. Blir ikke noen baby på dem, ihvertfall

Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 11:01   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Nei dette er en ny baby. Denne gangen med surrogatmor.

Gammel 21-12-07, 14:46   #4
Frantzen
Passiv

Standard

En ung jente? Som de betaler penger til og "underholder"?
Hun holder skjult at barnefaren er inne i bildet, og når det kommer for en dag blir det etter mye Gaby-kjemping (hun stjeler den fra sykehuset tror jeg) og om og men til at de ikke får babyen likevel. Hvordan det endte med babyen til den hushjelpen husker jeg jammen ikke.

Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 14:49   #5
Frantzen
Passiv

Standard

HER kan du lese om de forskjellige episodene

Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 15:33   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Nei, jeg snakker om sesong 3. Der de har en surrogatmor. Altså deres biologiske barn. Men takk for link, der fant jeg svaret!

The delivery goes smoothly, until the baby arrives and it's African-American! The fertility doctor admits there was a mix-up in the lab, but there's no baby to swap since their embryo didn't take. Without a baby in the picture anymore, Carlos says he's relieved their divorce will be less messy, at least.

Gammel 21-12-07, 16:15   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Ååååååååååååååååja!
Det hadde jeg helt glemt.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.