Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ubehagelige filmer ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 01:21   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ubehagelige filmer ...

... eller filmer som har gitt deg mareritt?

Har du noen slike?

Det er flere filmer jeg anser for å være meget ubehagelige; blant annet er Requiem for a Dream en slik film. Jeg lo godt tidlig i filmen, men det tok ikke så lang tid før latteren satte seg godt fast i halsen.

Det er dog en film jeg har hatt mareritt om flere ganger til tross for at jeg kun har sett den en gang.

Det er den østeriske filmen Funny games av Michael Haneke. Jeg ble helt satt ut da jeg så den, og var uvel og kvalm. Jeg får grøssninger av hvite bomullshansker, og jeg husker godt en avisartikkel om en dansk psykopat og morder som hadde vært sæddonor for han var avbildet med nettopp slike hansker. :angst:

Tidlig i tenårene så jeg forresten en skrekkfilm som ga meg flere mareritt; den het House by the cematary og jammen fant jeg ikke den også på imdb.

Sist redigert av ~TM~ : 17-12-07 kl 19:17.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.