Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva om jeg bare ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 22:03   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Hva om jeg bare ...

driter i julekorta i år?

Jeg har ikke somlet meg til å få tatt bilder av jentene, og jeg har bare ikke lyst..

Ikke en eneste viser-fram-årets-kort-tråd har nådd inn til meg.
Må jeg? Er det forventet? Om du fikk kort av meg hvert år å ikke fikk noen ting, hva ville du tenkt da?

Jeg prøver å tenke på hva det absolutt verste som kan skje er, og se om det plager meg. Er litt i total gi F-modus.

Det er meget mulig at det hele bunner i at jeg vil ha tre barn på bildet, men ikke sikkert. Mulig jeg bare er litt lei av hele julekort-saken..

Gammel 05-12-07, 22:05   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva om jeg bare..

Jeg synes så absolutt at du kan gi f.. i julekortene.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:05   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir aldri kort. Herlighet, det er da ikke noe krav. Drit i det.

Gammel 05-12-07, 22:06   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt sendt et julekort i hele mitt liv. Tror jeg har sendt julekort ETT år, det var veslas første jul (hun var 2,5 mndr gammel) og det var litt stas å endelig kunne sende julekort med bilde av henne på. Men jeg har ikke brydd meg siden, gidder ikke.

Gammel 05-12-07, 22:07   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Sitron. Drit i det!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:07   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Etter det dere har opplevd i høst skjønner jeg godt at du vil droppe julekortbildet i år. Kanskje du og jentene kan lage noen hyggelige hjemmelagde kort istede?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:08   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klart du kan!
Eller du kan bare sende "vanlige" kort, hvis det er enklere.

Jeg vet ikke om jeg ville tenkt over om jeg ikke fikk av noen som pleier å sende, men jeg ville uansett ikke tenkt negativt om det. Julekort bør ikke være en plikt, det bør være hyggelig både for den som få og den som sender.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:09   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke ofte jeg er enig med Sitron, men det føles litt godt å bare gi F altså..

Vi får sikkert noen spørsmål. Vi har gjort det hvert år.. Men æsj, det føles litt godt på en rar-ond måte..

Gammel 05-12-07, 22:09   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølsagt kan du bare droppe julekortene, Superior! Jeg forstår godt dilemmaet ditt. Ikke tenk mer på de julekortene, bruk energien din på noe annet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:25   #10
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, du kan droppe julekortene, Superior! Høres ut som du stritter veldig i mot å gjøre dette og julekort skal jo være litt hyggelig å drive med, ikke sant? Bruk tiden din på ting som gir deg noe og som gjør deg glad og blås i julekortene i år - kanskje du har mere lyst til neste år.

Gammel 05-12-07, 22:27   #11
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Du får lov av meg. *klemfare*

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:28   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det synes jeg du skal.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:28   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette med at du savner et barn på julekortbildet skjønner jeg så aldeles godt, Superior, og det burde alle andre forstå også. Slapp av og drit i kortene i år.

Gammel 05-12-07, 22:29   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med røkla. Drit i dem. Hva er det verste som kan skje? En gammel tante som spør pent etter dem, og du som må svare at du ikke orket det i år? Mao - ingenting som setter deg i noen fare.

Gammel 05-12-07, 22:32   #15
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Klart du kan la være å sende julekort! Det er ikke et menneske i verden som burde stille spørsmål om du tar det valget (for det er jo et valg - ikke noe hverken du eller andre er forpliktet til!)

Gammel 05-12-07, 22:46   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan være med meg på gi-faen laget, vi har alltid plass til en til!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:57   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dropp det, med god samvittighet, hvis det er det du vil. Vi får julekort fra noen venner og ikke fra andre, uten å synes noen av delene er spesielt rart, og jeg synes veldig at julekort er frivillige.

Gammel 05-12-07, 22:57   #18
Frantzen
Passiv

Standard

Det kan du da bare droppe!
Uten et snev av dårlig samvittighet en gang.

Ikke alle sender julekort hvert år, hvis det er et pes er det bare tøv!

Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:04   #19
Kneazle
Passiv

Standard

Julekort med bilder av ungene er et overskuddsprosjekt; noe man gjør hvis man har tid og lyst! Jeg forventer ikke kort fra noen, og tenker ikke over det hvis folk sender ett år og ikke et annet. Men jeg blir glad for de jeg får, altså.
Gi F, du!

Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 00:17   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Definitivt dropp det, hvis det er det du føler for.

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Vi får sikkert noen spørsmål. Vi har gjort det hvert år..

Tror du at du får spørsmål, altså? Hvis en av mine venninner hadde gått gjennom det du har, hadde jeg ikke lurt et øyeblikk hvis det sedvanlige julekortet fra henne hadde uteblitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.