|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Hva om jeg bare ...driter i julekorta i år?
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva om jeg bare..Jeg gir aldri kort. Herlighet, det er da ikke noe krav. Drit i det.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om jeg bare..Jeg har knapt sendt et julekort i hele mitt liv. Tror jeg har sendt julekort ETT år, det var veslas første jul (hun var 2,5 mndr gammel) og det var litt stas å endelig kunne sende julekort med bilde av henne på. Men jeg har ikke brydd meg siden, gidder ikke.
|
|
|
#7 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om jeg bare..Klart du kan!
|
|
|
#8 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hva om jeg bare..Det er ikke ofte jeg er enig med Sitron, men det føles litt godt å bare gi F altså..
|
|
|
#10 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om jeg bare..Ja, du kan droppe julekortene, Superior! Høres ut som du stritter veldig i mot å gjøre dette og julekort skal jo være litt hyggelig å drive med, ikke sant? Bruk tiden din på ting som gir deg noe og som gjør deg glad og blås i julekortene i år - kanskje du har mere lyst til neste år.
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva om jeg bare..Dette med at du savner et barn på julekortbildet skjønner jeg så aldeles godt, Superior, og det burde alle andre forstå også. Slapp av og drit i kortene i år.
|
|
|
#14 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hva om jeg bare..Enig med røkla. Drit i dem. Hva er det verste som kan skje? En gammel tante som spør pent etter dem, og du som må svare at du ikke orket det i år? Mao - ingenting som setter deg i noen fare.
|
|
|
#15 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva om jeg bare..Klart du kan la være å sende julekort! Det er ikke et menneske i verden som burde stille spørsmål om du tar det valget (for det er jo et valg - ikke noe hverken du eller andre er forpliktet til!)
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva om jeg bare..Du kan være med meg på gi-faen laget, vi har alltid plass til en til!
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva om jeg bare..Dropp det, med god samvittighet, hvis det er det du vil.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hva om jeg bare..Det kan du da bare droppe! |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva om jeg bare..Julekort med bilder av ungene er et overskuddsprosjekt; noe man gjør hvis man har tid og lyst! |
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva om jeg bare ...Definitivt dropp det, hvis det er det du føler for.
Tror du at du får spørsmål, altså? Hvis en av mine venninner hadde gått gjennom det du har, hadde jeg ikke lurt et øyeblikk hvis det sedvanlige julekortet fra henne hadde uteblitt. |
|
|
|
![]() |
|
|