|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvor finner jeg kule søplebøtter?Vi trenger et par søplebøtter til kjøkkenet, en til vanlig avfall, og en til papir. Den til vanlig avfall må ha lokk, de må være være lette å rengjøre og den til papir bør ha en fasong som er hensiktmessig til aviser og kartong o.l.
![]() |
#3 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter?Vi er også på jakt etter en kul søppelbøtte til kjøkkenet, men har ikke funnet en til overkommelig pris enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter?
Kan signere denne. Begynner å bli lei av å ha en stor Ikea-pose i gangen. Hvor på Ikea var den, Heiko? Orker ikke lete gjennom hele varehuset når jeg først er der *lat*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter? |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter?R2-D2, sånn i tilfelle du er fan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
Den var jo veldig grei. Fins den i flere farger?
![]() |
#12 |
Peppy!
|
At de er for smale er det jo ikke noe å gjøre med, nei. Men spesialposer må man absolutt ikke ha. Jeg bruker ikke det, verken på den store på kjøkkenet eller den lille på badet. Jeg har to ruller med spesialposer liggende, som fulgte med, men har ikke brukt dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helt konge
|
I avdelingen med esker og oppbevaringsstæsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter?Jeg bruker også vanlige poser i VIPP
![]() |
|
|