Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg kule søplebøtter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-07, 10:00   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg kule søplebøtter?

Vi trenger et par søplebøtter til kjøkkenet, en til vanlig avfall, og en til papir. Den til vanlig avfall må ha lokk, de må være være lette å rengjøre og den til papir bør ha en fasong som er hensiktmessig til aviser og kartong o.l.

Jeg vil ikke ha VIPP-bøtter, og ikke en helt avsindig pris. Finnes det?

Kjøkkene vårt er for øvrig rødt, hvitt og svart.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 11:10   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule søplebøtter?

Tvilsomt.

Disse er dyre, men lekre.
Her kanskje?

Gammel 02-12-07, 11:43   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er også på jakt etter en kul søppelbøtte til kjøkkenet, men har ikke funnet en til overkommelig pris enda.

Når det gjelder oppbevaring av papirsøppel har vi kjøpt denne fra Ikea

Den er i eik og koster 195,- på Ikea. Egentlig en avisholder, men den funker som bare det.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 12:04   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så fin ut Heiko. Den tror jeg sannelig vi skal kjøpe neste helg.
Vi har brukt IKEA-papirpose til papirsøppel, men det ser ikke særlig pent ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 12:13   #5
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den så fin ut Heiko. Den tror jeg sannelig vi skal kjøpe neste helg.
Vi har brukt IKEA-papirpose til papirsøppel, men det ser ikke særlig pent ut.

Kan signere denne. Begynner å bli lei av å ha en stor Ikea-pose i gangen. Hvor på Ikea var den, Heiko? Orker ikke lete gjennom hele varehuset når jeg først er der *lat*.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 12:29   #6
tutta
Passiv

Standard

Har nettopp kjøpt denne på ikea :

Måtte ha en ny søppelbøtte med lokk under benken etter at vi fikk mus i leiligheten..... .

Denne søppelbøtten finnes i flere størrelser og er ikke dyr.

Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 12:47   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

R2-D2, sånn i tilfelle du er fan.

Går denne innunder tiki? Passer til kartong vil jeg tro.

Eller Elvis da:

Disse koster i underkant av 10$. Selv kjører jeg kun Vipp, og synes de er geniale. Skjønner jo at det er kjedelig å ha det som alle har, men det er nå engang veldig praktiske bøtter da.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 13:04   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

R2-D2, sånn i tilfelle du er fan.

We cannot ship this item
outside of the U.S. and Canada

Gammel 02-12-07, 13:07   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

We cannot ship this item
outside of the U.S. and Canada

That's not a problem, we can always use Jetcarriers.

Gammel 02-12-07, 13:09   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Eller julenissen.

Gammel 02-12-07, 13:20   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har nettopp kjøpt denne på ikea :

Denne søppelbøtten finnes i flere størrelser og er ikke dyr.

Den var jo veldig grei. Fins den i flere farger?

Monsoon, R2D2 var jo fantastisk! Kanskje vi skal unne oss en sånn, gitt. De andre var goså fine, men må nesten ha med lokk.

Vi har forresten en bladordner i plexiglass som vi bruker lite, kanskje den skal flyttes til kjøkkenet?

Jeg syns VIPP-bøttene er for smale, også irriterer det meg grenseløst at de må ha spesialposer.

Gammel 02-12-07, 13:26   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns VIPP-bøttene er for smale, også irriterer det meg grenseløst at de må ha spesialposer.

At de er for smale er det jo ikke noe å gjøre med, nei. Men spesialposer må man absolutt ikke ha. Jeg bruker ikke det, verken på den store på kjøkkenet eller den lille på badet. Jeg har to ruller med spesialposer liggende, som fulgte med, men har ikke brukt dem.

Du får ønske deg R2D2 til jul.

Gammel 02-12-07, 17:09   #13
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Kan signere denne. Begynner å bli lei av å ha en stor Ikea-pose i gangen. Hvor på Ikea var den, Heiko? Orker ikke lete gjennom hele varehuset når jeg først er der *lat*.

I avdelingen med esker og oppbevaringsstæsj.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 17:14   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Tenker det blir denne jeg, hvis ingen gir meg r2d2 til jul.

Så kan vi (les: sambo) lage et kult sjablongbildepå siden av den.

Gammel 02-12-07, 17:37   #15
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvor fant du denne?

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 18:46   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Hvor fant du denne?

IKEA. Men sambo likte den ikke.

Gammel 02-12-07, 19:34   #17
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker også vanlige poser i VIPP

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.