Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Syklubb på tirsdag

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 18:43   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syklubb på tirsdag

Det er min tur til å ha jentegjengen hjem kommende uke.
Tips til hva jeg kan servere denne gangen mottas med takk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:31   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syklubb på tirsdag

Grandiosa?

Gammel 29-10-07, 17:32   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bakt potet er alltid en slager her iallefall!
Med en god salat til

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:35   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Skal ha klubb i morgen jeg også. Skal servere hjortestek med kokte poteter, blomkål, broccoli, gulrøtter og saus. Enkelt og greit.

Lurer veldig på hva jeg skal lage til dessert da. Har ingen aning faktisk.

Gammel 29-10-07, 17:37   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gresk salat med godt brød?

Pizzasnurrer?

En god salat med foccachia?

Eller bare pølse og lompe.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:41   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Pai og salat! Med Maizena paibunn (posemix) blir det enkelt, raskt, og godt!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:41   #7
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Skal ha klubb i morgen jeg også. Skal servere hjortestek med kokte poteter, blomkål, broccoli, gulrøtter og saus. Enkelt og greit.

Lurer veldig på hva jeg skal lage til dessert da. Har ingen aning faktisk.

Kan du ikke bare lage disse sjokoladefondantene? De blir alltid en vinner, er min erfaring. Lettvint også, siden røra lages på forhånd og kan stå i kjøleskapet til den skal stekes.

Gammel 29-10-07, 17:45   #8
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så glad i sjokolade så jeg syns det blir litt kjedelig.

Gammel 29-10-07, 17:47   #9
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Andre forslag til klubbmat:

Tacopai
kyllingsalat
Gryterett av et eller annet slag
Ost og kjeks

Gammel 29-10-07, 18:03   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Smørgåstårta er en slager på klubbkvelder.

Oppskrfiter på smørgåstårtor

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 18:17   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Smørgåstårto så veldig godt ut, det skal jeg prøve en gang!

Ellers vil jeg anbefale nybakt müslibrød eller boller som du kan servere med et par gode oster. Jeg ville kjøpt inn Ridderost, en god Brie, Jarslberg og kanskje en blåmuggvariant.

Madam Mim la ut oppskrift på en hurtigvariant av müslibrød for litt siden :
http://www.foreldreportalen.no/forum...ologisk+br%F8d

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 16:55   #12
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sier som alltid; Smørgåstårta.

Gammel 16-11-07, 16:56   #13
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg sier som alltid; Smørgåstårta.

Den skulle være svar til Susses nye innlegg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.