|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har en god og lett brødoppskrift?Har begynt å bake en del brød,men trenger en ny oppskrift,de jeg har brukt inneholder tusen ting,da blir det litt ork liksom..Helst grovt brød.Et som blir saftig,ikke slikt steinhardt som enkelte grove brød ofte blir
![]() |
#2 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Noen som har en god og lett brød oppskrift?Det brødet jeg oftest vender tilbake til inneholder dette:
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Noen som har en god og lett brødoppskrift?Hellebrød, brød uten knaing:
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en god og lett brødoppskrift?Mim (og Mims brødoppskrift!): |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har en god og lett brødoppskrift?Dette lager jeg også. Deilig og saftig brød. Men jeg heller ikke akkurat deigen inn i formene, den er litt løsere enn vanlig brøddeig, men ikke så mye. Jeg burde kanskje øke væskemengden? Godt blir det ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en god og lett brødoppskrift?Tusen takk for svar.Disse skal prøves
![]() |
#7 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en god og lett brødoppskrift?Jeg baker speltbrød fra Den lille økologiske kokeboken av Dreyer Hensley og det er utrolig lettvint!
![]() |
![]() |
Emneord |
brødoppskrift |
|
|