|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan oppbevarer du ...?Hvordan oppbevarer dere støvler, sandaler, støveletter, joggesko, fotballsko, vintersko, cherroxer, finsko, høstsko osv osv???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
seru
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Det er et evig spørsmål...
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Vi har en skoylle i gangen der vi oppbevarer de skoene som blir brukt mest. Så har vi en kul retro-skammel med hulrom i som også står i gangen, der har jeg noen sko, luer, votter, skjerf osv.
![]() |
#4 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Vintersko ligger i en bag på kryploftet om sommeren.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 14-10-07 kl 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Vi har en bod innenfor kjøkkenet hvor rollerblades, sekker, bager o.l opbevares i hyller og knagger. Ellers har vi noen sko i skapet i gangen og de som oftest brukes, på et skostativ i gangen. Er flink å sette sko som ikke brukes på loftet.
![]() |
#6 |
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Skulle jeg bygd ville jeg vurert en god bod innenfor vindfang/etre, hvor det var plass til gode skap og hyller til akkurat den slags. Per i dag har jeg relativt stor endre med stort skap. Også har jeg loft rett over entreen hvor jeg legger bort sommer/vinter sko, sekker/kofferter og denslags.
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Har flere to etasjers skohyller i skyvedørsgarderoben i gangen
![]() |
#8 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Dette trenger jeg tips på!
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Vi har smale skoskap i yttergangen som brukes til sko som brukes daglig for tiden + andre ting (skjerf, votter, luer osv.). I innergangen har vi skyvedørsgarderobe (60 cm dyp) hvor vi har satt av 50 cm bredde i full takhøyde til sko.
![]() |
#10 |
fornøyd
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Vi har et stort garderobeskap i hallen. Barna har den ene delen. Jeg har merket hyllene med hva som skal hvor. Småplagg som luer votter sokker etc ligger i kurver som også er merket. Sko står nederst. Vi har en bod innenfor som vi har plass til rollerblades etc etterhvert. Da får vi lage et system der og.
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan oppbevarer DU....?
![]() |
#13 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?En kjøpmannsdisk, hvor lille E har en skufferad, W en og far og jeg deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer DU....?Sliter med sko her også, med tre unger og to voksne blir det mange par...
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du ...?Sko som brukes ofe står i gangen på skohyller.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du ...?Har store blanke plastkasser med lokk som stables oppå hverandre til både vintertøy/sommertøy og sko. Har stort loft, med masse lagringsplass. Gammelt hus |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du ...?Jeg har tatt vare på noen IKEA skoskap som er satt litt unna vei. Der har jeg mer ukurante sko i en, og mine sko i den som er på soverommet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du ...?Har nylig kjøpt skoskap, men ikke fått dem montert enda, så aner ikke om de er funksjonell eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Energisk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du ...?Har skoskap og skohylle i gangen. Og har skohyller inni skyvedørsgarderoben i entreen. Dette fikser alt av utesko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|