|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte serverer dere dessert | |||
| Nesten hver dag |
|
3 | 3,37% |
| Flere ganger i uken |
|
9 | 10,11% |
| Bare på søndager |
|
6 | 6,74% |
| Bare en dag i uken og det er ikke søndagene |
|
5 | 5,62% |
| Bare til spesielle anledninger |
|
64 | 71,91% |
| Aldri |
|
2 | 2,25% |
| Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor ofte har dere dessert?Er det vanlig med desserter i FP-hjem? Hvor ofte og hva serverer dere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Vi har veldig sjelden dessert - faktisk tror jeg bare at vi spiser dessert hos andre. Ikke fordi vi ikke liker det, men fordi vi er for late til å lage det selv :ærlig: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?En gang i måneden ca. Når jeg føler meg godtesjuk og gavmild etter middag |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?"Tilberedt" dessert har vi rimelig sjelden, vanligvis er det frukt, og det har vi alltid liggende, så hvis noen vil ha, går det alltid an å få. Poden ber ofte om dessert, og da får han stort sett frukt. Innimellom har vi is eller kjøper ferdige sjokoladepuddingporsjoner - kanskje en gang i uken i snitt? Det er veldig sjelden jeg lager dessert, men det hender jeg/vi baker kanelboller eller bananbrød eller noe slikt, og da har vi gjerne noe av det til dessert.
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Bare til spesielle anledninger. Julaften, bursdager og slikt. Vi har frukt og/eller jordbær med yoghurt ganske ofte, men sjelden som dessert etter middag.
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Dessert spiser vi bare til jul, i familieselskaper og på restaurant.
|
|
|
#8 |
|
Nattrangler
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Bare til spesielle anledninger.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Ganske ofte egentlig, liker å avslutte måltidet med en liten dæsj is eller litt mørk sjokolade til kaffen |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Frukt etter middag er for meg dessert hvis man kaller det dessert |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Så og si aldri. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
awesom
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?1-2 ganger i måneden kanskje.
|
|
|
#13 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?På sommeren blir det ofte is til dessert.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Til spesielle anledninger. Og av og til litt ellers hvis vi føler for det. Glitterbarnet får av og til frukt, nøtter, tørket frukt og slikt etter middag til barnetv.
|
|
|
#18 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Stort sett til spesielle anledninger, gjerne når vi har gjester men ikke alltid da heller. Frukt spiser vi hele dagen, så ren frukt definerer jeg ikke som dessert. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Juleaften, 1.dag jul, nyttårsaften, 17. mai, det er stort sett da vi har dessert. Ingen av oss som er noe særlig dessertspisere, men mannen liker å kjøpe seg ett kakestykke av og til. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere dessert?Det er så sjeldent at jeg kan telle på en hånd hvor ofte jeg spiser dessert i løpet av et år. |
|
|
|
![]() |
|
|