|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har gjort deg glad i dag? #21Jeg starter denne tråden, for i dag er jeg veldig glad for helsevesenet vi har tilgang til. For at det av barna som fikk fryktelig vondt i magen i natt fortsatt har en intakt tarm, for at alt går på skinner i systemet når ting først er på vei til å gå riktig galt. For at ungdommen min og kjæresten klarte å formidle tingene på en god måte slik at noen enheter alkohol i forkant ikke ble avvisningsgrunn, for at hen nå er på vei til å bli helt fin igjen og at kostnaden bare er 4 små hull i magen og en bussbillett. ❤️ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #21Jeg har akkurat levert masteren min, og det er SÅ deilig. Men skummelt også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #21Denne uken har jeg blitt glad av alle de hyggelige menneskene jeg har truffet, og den fantastiske fastlegen min. Og så ble jeg positivt overrasket over hvor lite vondt det var å bytte spiral. Det var bare litt ubehagelig en kort stund
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #21
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #21I dag er jeg enkelt og greit glad for at et er fredag.
|
![]() |
|
|