|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil lære å spille trekkspill! Innfallsvinkel?Er det noen her på FP som kan spille trekkspill, som kan gi meg tips om hvordan jeg finner noen som kan lære meg det, og tips om hva slags (og hvor dyrt!) trekkspill jeg bør skaffe meg som en start? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jeg vil lære å spille trekkspill! Innfallsvinkel?Du er ikke for gammel.
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil lære å spille trekkspill! Innfallsvinkel?Jeg vet ingenting om dette, så jeg vet ikke om det er lurt å velge knapper eller piano-type. Men jeg har jo spilt piano før, kanskje det styrer saken? Hvordan velger man ellers mellom det ene og det andre? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Jeg vil lære å spille trekkspill! Innfallsvinkel?Se om det finnes en trekkspillklubb i nærheten, og høre om noen der kan lære bort?
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: Jeg vil lære å spille trekkspill! Innfallsvinkel?Jeg spilte litt trekkspill som ung. Spilte også piano. Trekkspill med knapper var likevel ikke noe problem, og jeg anbefaler det! Det tar ikke så lang tid før knappeplasseringen sitter i fingrene, og da har du lett tilgang til mange flere knapper enn på pianoversjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|