|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pyntet kontor i desember?Pleier dere julepynte arbeidsplassene deres i desember?
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Ja, pleier å være i rute med første søndag i advent. Alltid noen som blir sure, alltid noen som blir blide, alltid noen som mener at ting er for glorete, noen som mener det er for lite glorete, for mye lys, for lite lys, for mye pepperkaker, for lite pepperkaker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
snur
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Jeg har pyntet i dag
|
|
|
#4 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Pyntet kontor i desember?Det pleier å pyntes i kantinen til forskjellige høytider, nå sist til Divali. Vi har pleid å ha juletre fra 1. advent, regner med at det blir sånn i år også.
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Nei, ikke inne på kontoret.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Her skal det pyntes til helgen, da skal vi også ha juleverksted og julegrøt med familiene så da er det jo hyggelig at det er julestemning her.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Pyntet kontor i desember?Ja, litt, en lyslenke, adventstake i vinduet, ogsåpleier je henge opp sånne utklippede "snøflak" (sånn prette papriret mange gager og klippe som vi gjorde som barn), jeg tar vare p åde som overlever at jeg tar den ned, også blir et noen flere utover vinterenes lange overtidstimer. Jeg har noen klistremerker som komme opp på døra om de henger også. Så jada, mandag morgen pynter jeg nok kontoret mitt. Fellesarealet pyntes også, med et juletre og litt annen dekor.
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Pyntet kontor i desember?Vi har ikke faste plasser, så det er ikke mulig for hver enkelt å pynte. Men det settes opp litt julepynt her og der i lokalet, og i kantina/kaffebaren var de i full gang med pynting da jeg var nede for et øyeblikk siden. Med stjerner i vinduet og juletre.
|
|
|
#9 |
|
søt
Sv: Pyntet kontor i desember?Oh yes. Vi skal pynte på fredag. Vi har masse glorete julepynt og tre og det hele. Pynter fellesarealet og inne på kontoret mitt som egentlig ikke er mitt.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pyntet kontor i desember?
Ja, jeg pynter! Henger lyslenker i taket, nisse i vinduet, og så har jeg jobbkalenderen på kontoret. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Min etasje bruker ikke julepynt, men det kan hende noen tvangsplasserer en kunstig julestjerne ved kaffemaskinen. Vi er mest verksted og produksjonslokale, uten noe plass til pynt. De i etasjen over derimot, de har full jul allerede. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pyntet kontor i desember?Hengte opp stjerne i går. Tror ikke vi pynter mer siden vi har siste dag før julefri 18. desember.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Ja, vi har juletre og pynt i resepsjon, kantine og fellesarealer. Ingen strenge føringer på pynting, noen tar mer av enn andre.
|
|
|
|
#15 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pyntet kontor i desember?Vi setter opp to juletrær. Et i resepsjonen og et i kantina. Så får alle som vil en julestjerne på kontorene sine.
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pyntet kontor i desember?Ja da, det blir da noe julepynt i kantine og fellesområder. Vi har en blanding av kontorlandskap og kontorer - tror ikke noen pleier å pynte på plassen/kontoret sitt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Kanskje jeg skal skeie ut med en julestjerne her inne! Har aldri hatt juleblomster hjemme pga allergi hos de andre beboerne. Eller sånn trekantet adventstake!
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Pyntet kontor i desember?Jeg har dessuten en merkelig julestjerne i vinduskarmen. Den.... var en julegave for et par år siden, grunnet allergier som er innom hjemmet mitt i julen ble den ikke med hjem, men den har blitt stående her, den mistet alle bladene en sommerferie ingen vannet den, men så har den fått nye, jeg satte den til og med mørkt inni et skap i fjor så den fikk noen røde blader på toppen, det har jeg ikke gjort i år, så den har bare noen grønne og de nederste 10 cm er uten blader. Kollegaer kaller den stygg, jeg synes den har sin sjarme....
|
|
|
#19 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Pyntet kontor i desember?Det pyntes! Ikke veldig mye på kontoret, men alltid noe. Jeg har noe i et skap og drar det frem på denne tiden.
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Pyntet kontor i desember?Vi har free-seating, og det er ganske anarki ift hvor man får satt seg, men det er sikkert noen som kommer til å pynte litt i fellesarealene.
|
![]() |
|
|