Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave 60-årsdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-25, 12:08   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gave 60-årsdag

Jeg er invitert i 60-årsdag om et par uker til en god venninne hjemme hos henne. Hun drikker så vidt jeg vet lite alkohol. Tips til gave? Skal snart ut og reise så noe fra tax free er en mulighet.

Gammel 20-09-25, 21:46   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave 60-årsdag

Du kjenner henne jo best, men jeg ender ofte med bøker om noe jubilanten er interessert i, hvis jeg ikke har andre idéer. Er en bok noe for henne?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-25, 21:52   #3
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Du kjenner henne jo best, men jeg ender ofte med bøker om noe jubilanten er interessert i, hvis jeg ikke har andre idéer. Er en bok noe for henne?

Usikker, men kanskje.

Gammel 20-09-25, 23:27   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Blomster, godt syltetøy, honning, god ost? God alkoholfri drikke.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-25, 01:43   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Kanskje totalt skivebom, men eit fint puslespel + te + sjokolade.

Hvis ho likar å vere på tur så er sitteplate med rygg super. Eller Stormberg sin kvistbrenner, den er på tilbod no.

Gammel 21-09-25, 09:28   #6
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var nylig i en runddag. Gav hjemmestikkede ullvotter og litt fin sjokolade.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-25, 10:36   #7
millact

Standard

Takk for mange gode forslag!

Gammel 21-09-25, 12:14   #8
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Gavekort på en opplevelse? Feks konsert, overnatting, ut å spise sammen, spa.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-25, 12:34   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ut og spise og bli spandert på er koselig.
Siden du nevner taxfree,
Noe kremstæsj. Gavepakke på dag og nattkrem.. serum..
Nå selges det vel gavepakninger på diverse siden vi nærmer oss jul.
Jeg har tidligere kjøpt adventskalender fra Babor og No7 i gave, Boots apotek og liker selv begge veldig godt.
Gavepakke med noe kremstæsj fra Clearins, Elisabeth Arden.

Gammel 21-09-25, 13:07   #10
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Heller opplevelse enn kosmetikk, for det er så personlig hva man foretrekker at det lett blir bom.

Gammel 21-09-25, 13:14   #11
millact

Standard

Opplevelse er et godt tips!

Gammel 21-09-25, 15:14   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine mest brukte sekstiårsgaver er et sølvsmykke (hadde nevnt ønske for noen som spurte), og et par votter strikket av ei venninne som hadde spurt meg ut om farger jeg liker (og ikke) på forhånd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.