Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken ipad til mamma?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-25, 10:24   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvilken ipad til mamma?

Mamma (77 år) har en ti år gammel ipad som ikke er brukende lenger. Hun må ha en ny, men hvilken kjøper jeg til henne? Hun trenger ikke allverden med lagring, da hun ikke ser filmer, lagrer bilder el. Hun er litt opptatt av pris.
Hun må komme inn på facebook, HelseNorge, nettbank og et par avis abbonnement. Forslag?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-25, 11:55   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken ipad til mamma?

Mener du Ipad eller nettbrett?
Jeg kan egentlig ingenting om dette, men tenker at dersom en 77-åring har brukt Ipad som i IOS - så vil det være fornuftig å fortsette med dette.

Samme om hun tidligere har hatt et android-nbettbrett, at det er lurt å følge opp med samme produsent, men litt nyere programvare.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-25, 12:11   #3
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Da hadde jeg nok kjøpt brukt. Jeg har ingen erfaring med epleprodukter, men på tek.no har de grundige tester.
https://www.tek.no/soek?query=Ipad&t...sort=date_desc

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-25, 14:49   #4
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ungene her har 9gen og jeg har gen7 som jeg bruker til denslags, og de funker fremdeles strålende etter mange års bruk, tror ungene fikk de for ca 4 år siden, så jeg ville ha kjøpt en pent brukt på release.no eller en av de andre grønne nettsidene som selger brukte.
Støtter forøvrig å kjøpe den samme typen hun er vant til, om ikke u ønsker å være tech support døgnet rundt.

Og det holder i massevis med 64gb wifi, selv min mor klarer å koble det på nettverk når hun er ute og farter.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-25, 15:48   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Støtter å kjøpe pent brukt ipad som ikke er for gammel. Også enig i at 64GB holder om man ikke skal laste ned noe særlig - jeg har det og må være flittig med ryddingen, men da klarer jeg meg fint på lengre reiser (som er da jeg stort sett bruker den)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-25, 15:58   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 32g og aldri hatt behov for mer. Brukes bare til surfing og laste ned til flyreiser. Og pent brukt er veldig lurt ja, de varer jo i mange år. Aner ikke modellen på min, men den er sikkert 4 år.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:49   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Det ble en 11.gen og 128 gb. Det var den rimligste de hadde fysisk i butikk i går og hun vil ha den,da hun reiser hjem i dag. Betalte 4990 og satser på den holder i ti år den og.xx

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.