Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bake it easy bærereim

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-25, 21:14   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bake it easy bærereim

Er det noen som vet hvor man får tak i en Bake it easy bærereim? Det kan se ut som den ikke lages lenger? Det er snakk om en rød bærereim til å ha utenpå kakebommen, samt en grå dings til å ha under.)

(Den ble ødelagt på festen i går, og det var på ingen måte kakebakerens skyld, så jeg har tenkt å kjøpe ny hvis det er mulig.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-25, 21:35   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bake it easy bærereim

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det noen som vet hvor man får tak i en Bake it easy bærereim? Det kan se ut som den ikke lages lenger? Det er snakk om en rød bærereim til å ha utenpå kakebommen, samt en grå dings til å ha under.)

(Den ble ødelagt på festen i går, og det var på ingen måte kakebakerens skyld, så jeg har tenkt å kjøpe ny hvis det er mulig.)

Jeg har ei som jeg kan sende til deg hvis du dekker porto.

Gammel 08-06-25, 21:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har ei som jeg kan sende til deg hvis du dekker porto.

Å herlighet, så snill du er! Jeg skal selvsagt betale for den, det er ikke noe å diskutere, men jeg må bare dobbeltsjekke om det er helt riktig modell. Noen bak meg her nå sier at det er den grå dingsen (vet ikke hva jeg skal kalle den) som er ødelagt, og ikke det røde, som er selve reimen. Og det kan se sånn ut, for det er noen grå «spisser» som er knekt. Den røde reimen kan derfor ikke festes.

Finnes det forresten ulike størrelser av denne?

Gammel 08-06-25, 21:46   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg kan sende bilde, hvis det hjelper…

Gammel 08-06-25, 21:49   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har den grå dingsen også; kan sende begge.

Vet ikke om det er flere størrelser; nedre diameter på lokket på det jeg har er ca. 31 cm.

Gammel 08-06-25, 21:51   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Skal ikke ha noe for dette, anna enn porto. Jeg holder på å flytte, og hadde akkurat lagt dette i eska som skal doneres til bruktbutikk. Null problem å plukke av bæredelene og donere resten; kan jo godt være noen som vil ha det uten.

Gammel 08-06-25, 22:02   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Målte akkurat lokket, og det er ca 31 her også. Så da er det nok det samme!

Herregud, som jeg elsker deg, Stompa! Tusen millioner hjertelig takk!!

Sender PM.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.