|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tid til ny innsjekking ifm mellomlanding på StanstedNo treng eg hjelp. Jentungen skal fly frå Gardermoen til stansted den 14. juni. Flyet lander på Stansted klokka 1425, og neste fly til Spania går 1655. Hun må sjekke inn bagasjen på nytt. Vet noen noe om hun har veldig dårlig tid, eller er dette helt innafor?
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Tid til ny innsjekking ifm mellomlanding på StanstedKan jo bli litt tight, siden jeg vil tro hun må gjennom passkontrollen. Men man kan kanskje fortsatt gå i de elektroniske? Jeg har ikke vært der siden de nye reglene kom, så aner ikke om det er nye rutiner. Er det booket på samme billett, eller separate turer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Tid til ny innsjekking ifm mellomlanding på StanstedDet er booket samtidig, men det ser ut som om det er to billetter. Det er jo kjøpt slik at det skal gå, men dei ho reiser med reiser uten bagasje, og det gjer jo da ikkje ho…
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Tid til ny innsjekking ifm mellomlanding på StanstedUten at jeg kjenner Stanstead, så hadde jeg ikke vært bekymret med den tidsdifferansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Tid til ny innsjekking ifm mellomlanding på StanstedTakk for svar. Me satser på at dette vil gå bra.
![]() |
|
|