|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?Nå er jeg rimelig varm her, for jeg føler jeg blir sendt i loop fra en side til en annen hos SAS.
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?De har en chat-greie i appen, men den stengte klokka sju. Ligger under support and feedback. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?Oki, takk. Jeg fant igjen chat-boten, men den kunne ikke hjelpe meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?De gjemmer chattefunksjonen og egentlig all mulighet til å ta kontakt utenom midt på dagen hverdager. Jeg prøvde nemlig å komme i kontakt med dem i påska, og det gikk ikke. Tirsdag etter påske klokka 8 så poppa det frem et telefonnummer jeg kunne ringe, gitt. Sist redigert av Timar : 21-05-25 kl 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kontakte SAS på chat eller mail, er det mulig?Det er ganske utrolig. Både klm og air France kan kontaktes på ulike plattformer.
![]() |
![]() |
|
|