Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Piggsvin "på feil plass" i hagen

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-25, 11:51   #1
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Piggsvin "på feil plass" i hagen

Vi har hatt piggsvin i hagen i fleire år og syns det er 100% stas. Det har budd under plattingen og alt vel.

I haust så såg eg eit piggsvin som gjorde seg vinterklar og bygde bol under ein markduk. No er denne duken tenkt fjerna, men eg vil no ikkje øydelegge for piggsvinet. Det er ikkje eit problem for meg å la delar av duken ligge og heller dekke til med bark eller noko, men eg veit jo ikkje 100% kor langt inn bolet er.

Oppsummert er vel spørsmålet mitt kor "skjøre" desse dyra er. Toler dei å bli uroa eller pakkar den snippeska si og finn ein annan stad å bu då?

Gammel 14-05-25, 12:02   #2
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Piggsvin "på feil plass" i hagen

Du kan spørre de flinke folka i Pinnsvinhjelpen.

De blir glade for telefoner som ikke bare omhandler skadede elle døende pinnsvin.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-25, 12:10   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Ah, takk for tips. Eg veit jo om dei, men tenkte ikkje på at dei kan bistå med råd i slike saker også.

Gammel 14-05-25, 19:04   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk at pnnsvinhjelpen finnes!!

Sånt gir meg tilbake trua på menneskeheten.

Gammel 14-05-25, 19:09   #5
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Las inne på sida deira og fekk igrunn meir eller mindre svar på det eg lurte på. Så no har eg ein plan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.