![]() |
#1 |
I mål
|
![]() BilvaskBilspørsmålene fortsetter. Nå har vi gått over til vask av bil. Og ja, jeg vet det kan gjøres av meg selv. Men hvis man skal bruke en slik vaskeautomat på bensinstasjoner; hvilke gode avtaler har man? Jeg har sett litt og ser det finnes abonnement. Det var jo veldig voldsomt for meg. Jeg er mest interessert i type klippekort, men finnes det egentlig mer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: BilvaskNoen essostasjoner har vaskekort der du får hver 6. vask gratis.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BilvaskHvis du er coop-medlem så kan du knytte medlemskapet til Circle K- appen. Da får du hver 6. vask gratis.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BilvaskJeg har jo egntlig ikke peiling, men har kjøpt klippekort på Esso med fem for tre.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: BilvaskHar Circle K betalingskort/mastercard som jeg bruker til alt av bilutgifter, det er av og til 50%, og innimellom en gratis vask. Her om dagen så jeg at det var noe ekstra hvis man i tillegg er Coop-medlem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|