Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen terrengsko å anbefale?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-25, 12:15   #1
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen terrengsko å anbefale?

Jeg trenger nye terrengsko og har tidligere brukt Hoka Speedgoat som sitter godt, men blir slitt i sålen etter bare en sommerferie. Jeg har derfor slått opp med Hoka og er på jakt etter noen nye "turvenner". De må sitte godt på berg og ulendt underlag og ha god demping. Har sett på La Sportiva Ultra Raptor, men kjenner ikke til dem. Noen som vet eller har noen andre favoritter?

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-25, 13:27   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen terrengsko å anbefale?

Jeg er ute etter akkurat det samme. Har også slått opp med Hoka nå etter flere par sko.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-25, 13:53   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i Salomon.
Kjøpte i fjor et par helt like da mine gamle begynte å få for slitt såle og hull på ene siden etter 5 (6? 7 kanskje, de ble kjøpt før pandemien) år.
God demping, god såle, sklir lite (Jeg brukte mine da jeg klatret via-ferrata i Loen)

Jeg finner ikke igjen akkurat modellen, men de er en variant av supercross.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-25, 14:56   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker mine vj ultra, god nok demping i fjellet, og supergrep på glatte/våte steiner.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-25, 19:37   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker la Sportiva. Veldig gode, sålen sitter ekstremt godt på underlaget. En storfavoritt!

Gammel 14-05-25, 19:36   #6
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Jeg har LaSportiva Ultra Raptor, og det er vel de som har hatt best grep av alle turskoene jeg har hatt (og det begynner å bli en del).

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-25, 12:53   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker Nike pegasus trail, som jeg er veldig fornøyd med og har to par av + ett med goretex - løper mye. Men jeg tror nok de vj som annemede anbefaler har bedre grep på vått terreng, hvis man vil ha høyt tempo i hvert fall.

Gammel 16-05-25, 13:03   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Datteren min har LaSportiva Ultra Raptor. Jeg låner de av og til siden jeg ønsker de selv. Veldig godt grep og de sitter godt.

Selv bruker jeg en tidligere modell fra Alfa som ligner på Rute. Demping er ikke så viktig for meg siden jeg bruker de mest utenfor stier og løper ikke, men disse er lette og har veldig godt grep. Alfa har også flere lave sko.

Gammel 18-05-25, 18:55   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar- Ultra Raptor på vei i posten!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.