|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen terrengsko å anbefale?Jeg trenger nye terrengsko og har tidligere brukt Hoka Speedgoat som sitter godt, men blir slitt i sålen etter bare en sommerferie. Jeg har derfor slått opp med Hoka og er på jakt etter noen nye "turvenner". De må sitte godt på berg og ulendt underlag og ha god demping. Har sett på La Sportiva Ultra Raptor, men kjenner ikke til dem. Noen som vet eller har noen andre favoritter?
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Jeg er ute etter akkurat det samme. Har også slått opp med Hoka nå etter flere par sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Jeg er veldig glad i Salomon.
![]() |
#5 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Jeg bruker la Sportiva. Veldig gode, sålen sitter ekstremt godt på underlaget. En storfavoritt!
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Jeg har LaSportiva Ultra Raptor, og det er vel de som har hatt best grep av alle turskoene jeg har hatt (og det begynner å bli en del). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Jeg bruker Nike pegasus trail, som jeg er veldig fornøyd med og har to par av + ett med goretex
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Datteren min har LaSportiva Ultra Raptor. Jeg låner de av og til siden jeg ønsker de selv. Veldig godt grep og de sitter godt.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen terrengsko å anbefale?Takk for svar- Ultra Raptor på vei i posten!
![]() |
|
|