|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oslo og omegn: Når planter du georginer ute?Når tør du å plante georginer ute?
![]() |
![]() |
#2 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo og omegn: Når planter du georginer ute?Jeg plantet ut mine rundt 1. mai. Litt skummelt, men siden våren er betydelig tidligere i år, så tok jeg sjansen. I tillegg til at jeg ikke har fordrevet dem inne, ikke orket å dele knollene og de hadde spirt (gikk litt for lut og kaldt vann i slutten av masteroppgavejobbinga). I midten av denne uka var det meldt 0 grader, så da la jeg duk over dem. Det gikk helt fint.
![]() |
#3 |
Under cover
![]() Sv: Oslo og omegn: Når planter du georginer ute?Tøffa, Engasjert! Tror jeg skal la meg inspirere og plante mine ut også. Kjennes vilt og galt ut før 17. mai, men de ser ut som de lengter ut nå.
![]() |
![]() |
#4 |
♡
|
![]() Sv: Oslo og omegn: Når planter du georginer ute?Plantet ut mine forkultiverte i går. Startet nok litt for tidlig i år, for de var blitt så store i posene sine at jeg tenkte de trengte mer jord og vann.
![]() |
#5 |
Under cover
![]() Sv: Oslo og omegn: Når planter du georginer ute?Mine er også store i posene sine, Hønni. Jeg tar sjansen jeg også.
![]() |
![]() |
Emneord |
dahlia, georginer, nattefrost, oslo, plante ut |
|
|