Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskehjelp Oslo

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-25, 16:51   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Spørsmål

Vaskehjelp Oslo

Vi må ha vaskehjelp. Noen som har noen å anbefale/avbefale?
Har sett på Freska og City maid.

Gammel 08-02-25, 23:58   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp Oslo

Vi brukte Anitas rengjøring i mange år før vi flyttet. Jeg ville hørt med dem om jeg skulle ha noen igjen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-25, 00:01   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Så bra at du fokuserer på hvit vasking og ikke hvitvasking.

Vi har brukt både City Maid og Freska. Vi sa opp avtalen med City Maid i 2017, og testet i en kort periode et annet vaskebyrå. Det fungerte dårlig. Startet med Freska i januar 2019, og har vært fornøyd med dem.

Jeg vet ikke hvordan City Maid er nå, så min tilbakemelding blir basert på slik det var i 2017.

* City Maid tar med støvsuger, bøtte og moppestang). Hos Freska må du ha dette utstyret selv.
* City Maid stiller med to renholdere - hos Freska er det bare én.
* Begge bedriftene har faste renholdere som vasker hos deg, men jeg syns at City Maid er flinkere til å skaffe vikarer om den faste renholderen er syk.
* City Maid tømmer og kaster ikke søppel - det gjør Freska.
* Freska rer opp sengene - jeg vet ikke hva City Maid gjør.

Jeg tror Freska er rimeligere enn City Maid.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-25, 10:09   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et firma (de er polske, men snakker norsk), men de bor i Lier/Drammen så det bør nok være på den siden av Oslo. De kommer tre samtidig og tar med utstyr. De gjør en grei nok jobb. Si i fra så kan du få nummer om aktuelt. Man får faktura.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-25, 00:57   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde Freska før. Sa de opp, da de stadig byttet folk uten å si fra og de knuste en vase uten å erstatte den.

Gammel 11-02-25, 21:24   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ikke fornøyd med Freska, for som Pelle opplevde jeg at det ikke var samme person som kom, og de var lite fleksible på hva som burde/skulle gjøres hver gang. Spurte etter vaskehjelp på en lokal Facebookgruppe og fikk en haug svar fra folk som anbefalte sin vaskehjelp. Fant en superflink en, men hun vasker bare her.

Kan høre med en av de andre anbefalte om jeg kan dele kontaktinfo med deg.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.