|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Hvor ofte går du på kino? | |||
En gang i uka eller oftere |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Et par ganger i måneden |
3 | 2,78% |
I snitt en gang i måneden |
2 | 1,85% |
Noen få ganger i halvåret |
16 | 14,81% |
Noen få ganger i året |
32 | 29,63% |
I snitt én gang i året |
35 | 32,41% |
Sjeldnere |
20 | 18,52% |
Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor ofte går du på kino?Hvor ofte går du på kino? Sist redigert av Hyacinth : 26-01-25 kl 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg elsker og gå på kino. Jeg er alt for sjelden på kino, men har stadig planer om å dra oftere. Jeg vet at den enkleste måten å se film på kino er å dra alene, så slipper man å organisere så mye. Har sett to filmer i januar, så det er jeg fornøyd med
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg går på kino så ofte jeg kan og så ofte det går en film jeg har lyst til å se. I praksis kan det variere mellom flere ganger i uka og en gang i halvåret.
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Vi elsker kino! I studietiden og før vi fikk barn var vi minimum på kino to ganger i uken. Uten barnevakt og besteforeldre ble det naturlig nok mindre. Jeg har også mange år som husbunden pga sykdom, som igjen gjorde det vanskelig. Så vi la mye penger i tv og lyd i stedet. Nå kunne vi ha gått mer på kino, men nå gjør vi det gjerne når filmen tilsier at det er en must å se på kino. Det kan være to på rappen eller måneder mellom. Filmen avgjør. Hadde vi bodde nærmere en kino så hadde vi brukt det mer.
![]() |
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Så og si aldri. Siste jeg så på kino var Tre nøtter til Askepott.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 26-01-25 kl 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Eg har litt ("litt") problem med lyd og slit med å forstå kvifor baconcrisp og raslete posar kan ha så stor plass i kinosalen. Difor er eg sjeldan på kino.
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Alt for sjelden, kanskje en gang i året. Vi bor et stykke unna kinoen, og jeg synes det er styrete med kjøring og parkering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg er også lydsensitiv, og jeg sliter med det ene øret. Men jeg synes sjelden lyden på kino er for høy, og jeg synes som regel ikke folk rasler med poser eller bråker. Når det er sagt, foretrekker jeg å unngå fredag og lørdag kveld, nettopp pga folk. Som regel er vi på kino på hverdager, og det er seriøst aldri et problem med for mye folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Det har blitt et større problem de siste årene at det ikke er stille i kinosalen. Det synes jeg også er fortvilende. Man dras ut av handlingen fordi naboen snakker, sjekker mobilen eller rasler med et eller annet. For meg er slikt helt fjernt. Må man snakke med følget sitt, så hvisker man, men det virker som om mange har mistet evnen til det. Snakke lavt og hviske er ikke det samme.
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?
Ja, som sagt, så synes jeg faktisk dette problemet er mindre enn før. Men det KAN ha med å gjøre at vi prøver å unngå fredag og lørdag kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Trolig ikke mer enn en gang i året. Jeg venter heller til jeg kan se filmen hjemme. Det er dyrt med kino og da skal jeg ha en grunn til å gå. De filmene som egner seg best på stort lerret og med god lyd ser jeg gjerne på kino. Jeg hadde tenkt å se filmen om Quisling, men den går visst ikke lenger. Jeg følger ikke med så nøye lenger. Jeg så på kinoprogrammet i går og hadde ikke hørt om så mange av filmene.
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Kommer an på om det er filmer jeg vil se på kino. Svarte ca en gang i måneden. Noen ganger oftere, noen ganger mindre. Har ikke vært på kino i januar enda, men kan absolutt hende at det blir mer enn en gang i februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Svært sjelden, kanskje to ganger i året?
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Ja, det er forholdsvis dyrt å gå på kino, men hvis jeg betaler 150 kr for å få se en god film, så er det ofte mindre enn hva det koster med en kafétur eller å ta med seg noe ekstra fra matbutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg er veldig glad i å gå på kino, men går sjeldnere enn jeg egentlig kunne tenkt meg. Mest pga. mye jobb og reising. Jeg bor fem minutter unna en kjempebra kino, så jeg burde jo egentlig gå mye oftere. Det blir kanskje 8–10 ganger i året?
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg er helt enig i at film er best på kino. I fjor gikk jeg bare et par ganger i halvåret, men i år blir det nok oftere. Har fått en ny venn som er veldig glad i å se film nemlig. Har vært på kino en gang i januar, og skal på kino igjen på onsdag. De har kulinarisk aften på den lokale kinoen der de viser en fransk film, og i tillegg servere treretters meny med alkohol, og så blir det champagnesmaking med en sommelier. Gleder meg.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Går nå endel på kino med en fp’er og elsker det!
![]() |
#18 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Det er svært sjelden jeg går på kino.
![]() |
#19 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Et par ganger i året kanskje. Ikke fordi jeg ikke liker kino, for det gjør jeg, men jeg får sjelden somlet meg til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor ofte går du på kino?Jeg meldte meg inn i kinoklubben i fjor, med intensjon om å gå mer på kino. Så langt har det ikke blitt mer enn 4-5 ganger i året. Det er stor forskjell på publikum ut i fra filmene. Jeg og kjæresten har gått på filmer om historiske hendelser og gjerne norske, der er det stort sett godt voksne andre publikummere. De som pynter seg og sitter helt stille. Mens på mer populære filmer er det mer variert publikum, men har ikke opplevd langvarig skravling.
![]() |
|
|