|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Hvor se vintersport på TV?Pappa er blitt en eldre mann, og har gått seg vill i hvor og hvordan han kan se vintersport på TV’n sin. Jeg ser ikke noe særlig på sport, men har lyst å hjelpe han i gang. Skjønner at Viaplay kanskje er stedet, men blir usikker på hvilken pakke han trenger? Han vil se «alt», langrenn, kombinert, hopp etc. noen her som kan hjelpe meg med å hjelpe min pappa?
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Viaplay har en egen Viaplay Vinter, visstnok.
![]() |
![]() |
#3 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Har han Telia eller Tee-wee? Begge har vel TV-guider som man kan bla i. Nrk har i tillegg en oversikt her: https://www.nrk.no/sport/program-vin...int-1.17036815
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Jeg tror de har Altibox, men det kan virke som Viaplay har en egen vinterpakke. Bare litt tungvint å hjelpe til når man ikke er fysisk til stede, men må bare finne ut av det.
![]() |
#5 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Jeg bruker tvkampen.com for å ha oversikt over hva som sendes hvo. Man kan sette på filter a den bare viser vintersport. Når jeg ser en uke frem i tid så er det ingen tvil om at Viaplay har mye, men TV3 har alpin og TV2 har skiskyting. TV2 og NRK deler på rettighetene til VM i langrenn i Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Vi har Telia og Viaplay som valgt strømmepakke (såkalt Play-tjeste) der. Det var ikke nok til å få sett vintersport. Jeg måtte i tillegg velge inn en kanal som heter VSport1 for å få sett langrenn og hopp. Dersom han har Telia, kan kanskje dette være til hjelp. Jeg styrte ganske mye for å finne det ut siden kanalen med vintersport ikke het Viaplay Vinter, men altså VSport1 hos Telia. Jeg kunne fjerne vanlig Viaplay for å få nok poeng til denne kanalen, trengte ikke begge for å se vintersporten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Jeg ser ihvertfall langrenn på vanlig Viaplay. Det sendes ikke på noen av gratiskanalene såvidt jeg kan se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?Vi har Altibox og jeg kan spørre mannen hvor han ser alt, om du vil. Jeg ser nada og han ser det meste!
![]() |
#10 |
nye muligheter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor se vintersport på TV?De fleste distributørene har valgmuligheter i pakkene sine - vi har Telia og har valgt f.eks Vsport1, som stort sett viser all World cup i langrenn.
![]() |
|
|