|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hvilken gravet laks ville du foretrukket? | |||
Akevitt/dill/rødbetfarget |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Gravet med ingefær og yuzu |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 55,56% |
Deltakere: 9. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken type gravet laks til julefrokosteneFørste forsøk på å lage en undersøkelse - here I go! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken type gravet laks til julefrokosteneInteressant. For meg er nemlig ikke gravet laks en frokostrett, men heller en middag eller kveldsmat. Av de to alternativene synes jeg yuzu og ingefær høres mest spennende ut. Men jeg spiser begge deler.
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type gravet laks til julefrokosteneJeg tok en Solomon, og delte lakseloinen i to, for å lage én av hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type gravet laks til julefrokosteneTil jul skal den være helt tradisjonell med dill. Sennepssaus til. Gleeeeder meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken type gravet laks til julefrokosteneBegge deler hørtes nydelige ut!
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type gravet laks til julefrokosteneÅ begge deler. Var det mulig? Det er jo perfekt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|