|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Datteren har sett en genser hun liker. Burde jo ikke være så vanskelig å finne en som ligner, men jeg har ikke lyktes helt. Kanskje noen kan hjelpe?
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Er dyre kasjmirgensere fra Kashmina aktuelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Jeg kjøpte en ganske lik på vero moda for ikke så lenge siden. Halsen er ikke fullt så høy som en vanlig høyhalset, kanskje halvveis.
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Tror dette er min: https://www.veromoda.com/nb-no/produ...ey-hals-genser
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Har du sett på Zalando? Mye som ligner der.
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Da jeg googlet beige høyhalset genser (du har gjort det ja?) kom det opp som første bilde et bilde av en genser fra Lindex jeg synes lignet.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Tusen takk for god hjelp! Skulle vel helst hatt noe som ligner de dyre kasjmirgenserne som Shun lenker til til en mye rimeligere pris!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Kappahl har en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?
Ligner på noe jeg har sett her. Vi handler på hm.com, merkene Arket og Other Stories har lavprisvarianter på salg til medlemmer av hm.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne?Kanskje denne fra Hekne kan likne nok?
![]() |
![]() |
#12 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sett en beige, høyhalset genser som ligner denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|