Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Holdbarhet, slalåmhjelm

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-24, 16:30   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Holdbarhet, slalåmhjelm

For sykkel er det opplest og vedtatt at man bør kaste hjelmen etter rundt 5 år. Gjelder det samme for en slalåmhjelm? Og gjelder dette i tilfelle uavhengig av hvor mye hjelmen har blitt brukt?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-24, 17:09   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbarhet, slalåmhjelm

Det er vel på grunn av isopor som blir påvirket av endringer i temperatur og luftfuktighet. For en slalåmhjelm vil jo dette være noe som skjer mye. Vi bytter hjelmer etter 5 år, uansett, og tenker bedre føre var. Så lenge barna er små, får de ny hjelm hvert år. Selv om de ikke er utsatt for ulykker, så blir de jo litt røft behandlet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-25, 21:39   #3
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Dette har jeg ikke tenkt på mtp slalåm. Sikkert lurt å bytte ofte, ja.

Gammel 13-01-25, 13:19   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Obs, da kan jeg kanskje kaste den hjelmen som vi har arvet til lillesøster som nå er for liten. Og unne mannen og meg nye hjelmer etter 20 år.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-25, 13:26   #5
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo en relativt billig forsikring. Jeg kjøpte meg hjelm i forrige uke, og det er veldig mye tilbud nå.

Jeg erfarte også at det er viktig å prøve, for jeg måtte selv kjøpe barnehjelm, fordi selv de minste voksenhjelmene gikk for langt ned i nakken. Ingen overraskelse det altså, jeg har minihode.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.